Friday, 9 June 2017

Promosi Produk Jamu Bidan - Ramadhan dan Aidilfitri

Assalamualaikum... 

Antara produk-produk Jamu Bidan yang promosi bulan June ( Ramadhan) sehingga 28 June (hari raya ke 4). InsyaAllah stok yang mencukupi kak Wan sediakan buat anda semua.

Jamu Bidan harga yang sangat murah, jinat Rm10. Bukan selalu dapat harga promosi macam ni.... Jom rawat dan mantapkan dalaman wanita kita dengan Jamu Bidan yang awesome ni.

Jamu Jarak Manja Satu-satunya jamu khas untuk menjarakkan kehamilan,  100% herba semulajadi tanpa kimia yang membahayakan. Jom kita tukar pil perancang kimia kepada pil perancang herba. Baiki dan rawat hormon wanita dengan cara alami. Sayangilah badan kita dan katakan tidak kepada sebarang pil perancang kimia yang membahayakan. 

Jamu Maharaja adalah Satu-satunya jamu untuk kaum Adam. Yang nak sado boleh sadokan dengan Jamu Maharaja ni 100% herba semulajadi.  Bukan setakat sadokan diri je, tapi kesihatan fizikal dan mental yang sado..hehe. Cik abang yang kerja kuat, selalu rasa penat dan sakit-sakit badan, kencing manis, darah tinggi, Gout boleh cuba dengan mengamalkan Jamu Maharaja ni. Harga jimat Rm10 tau promosi kali ni...

Minyak kelapa dara asli By Jamu Bidan sangat terbaik untuk Detox darah. Asid lauric yang tinggi daripada kelapa yang berkualiti. Amalkan selalu,  kulit akan mulus seperti kulit bayi, bagi ibu-ibu yang mengandung boleh amalkan untuk dapat kulit Bayi yang cantik dan sihat, senang proses bersalin. Bagi ibu-ibu dalam pantang boleh amalkan untuk atasi masalah sembelit, baik pulih luka dalaman dan luaran dengan cepat...Insya-Allah. 

Losyen Panas Halia Bara sangat bagus untuk sakit-sakit sendi, pecahkan lemak,selulit.  Bagi ibu yang dalam pantang sangat bagus untuk sapuan di perut untuk Lancarkan darah nifas dan kecutkan peranakan. Boleh buat sapuan di betis, tapak kaki untuk buang angin dalam badan. Sapuan di tapak kaki dan pakai stokin. 

Gel V-Dara pelbagai guna sangat awesome. Bukan hanya untuk jadikan sebagai Feminine wash tapi pelbagai guna seisi keluarga. Ibu dalam pantang boleh jadikan sebagai mandian herba, pilis, bedak sejuk,scrub, Feminine wash.  Sangat berbaloi untuk kegunaan seisi keluarga. 

Minyak urut herba serai wangi..sangat sesuai kepada wanita dalam pantang.  Masalah sakit-sakit badan,kembung perut.

Berminat?? 
Boleh hubungi kak Wan 019-266-2627 

Salam sayang dari kak Wan
HEAD HQ JAMU BIDAN 
019-2662627 

Harga Pecah Kepala Jamu Bidan

Assalamualaikum... 
Salam Asar... 
Salam Ramadhan Kareem ke 14...

Lamanya tak jenguk sini... 
Kak Wan tak nak bebel panjang cuma nak bagitau harga pecah kepala Jamu Bidan untuk bulan June sehingga 4 Aidilfitri.  Tq so much buat founder sebab bagi harga yang Super duper jimat ni... Rugi la awak kalau tak nak buat stok time Promo gila-gila ni...


Jamu Bidan - Ibu produk kepada Produk Jamu Bidan, khasiatnya yang sangat awesome, sekali awak cuba pasti jatuh hati. Yang nak merawat masalah kesihatan dalaman, seperti masalah rahim rendah, Rahim bengkak, Rahim kembang, ikhtiar hamil,  Cyst,  Fibroid, Thyroid, Polip, Endo,Senggugut, Keputihan dan sakit-sakit badan, sakit tumit, Period tak lawas, Jamu Bidan sangat membantu.... Alhamdulillah asbab Jamu Bidan dah beratus-ratus testimoni yang berpuas hati. 

Ok..cukup setakat ni dulu entry promosi jamu bidan... Jika berminat atau ada apa-apa pertanyaan berkaitan masalah dalaman,  boleh whatsapp kak Wan 019-266-2627.  

Salam sayang dari kak Wan
HEAD HQ JAMU BIDAN 
019-2662627 


Monday, 10 April 2017

Booster Detox - Tea Chanteq


Tea Chanteq :-

TEA CHANTEQ DETOX & SLIMMING.

Satu-satunya teh yang berasaskan herba-herba terpilih yang bukan hanya fokus kepada kurus semata-mata, tetapi ianya merangkumi keseluruhan kesihatan organ dalaman tubuh.

Mari kita lihat apa bahan utama yang terkandung dalam produk hebat ini..
produk ini berasaskan kepada tiga bahan utamanya iaitu :

1) Roselle
2) Daun Teratai (Lotus Leaf)
3) Hawthorn Berry 
dan beberapa lagi herba terpilih yang lain.



Kita lihat apa khasiat herba-herba yang tersenarai diatas.

Roselle :

Merupakan herba yang sangat-sangat kaya dengan kandungan Vitamin C, oleh kerana itu roselle mengandungi berbagai khasiat diantaranya :-

- Membantu proses pencernaan, 
- Melancarkan peredaran darah.
- Mempercepatkan kesembuhan luka luar dan dalam.
- Merawat penyakit kulit, menghaluskan kulit dan melambatkan proses penuaan dan menjadikan wajah nampak muda dan berseri.
- Bersifat diuretic, menurunkan suhu badan dan pereda rasa nyeri (penenang alami.)
- Bersifat detoksifikasi, membuang racun dalam tubuh.
- Meredakan kejang otot.
- Mengandungi zat anti bakteria dan anti virus.
- Membunuh bakteria penyebab TBC.
- Melegakan saluran pernafasan
- Mencegah peradangan pada saluran kencing dan pembentukan batu karang.
- Mencegah penyakit jantung.
- Mengatasi masalah selsema, batuk, dan demam.
- Merawat asma dan alergik.
- Merawat insomnia.
- Menstabilan kadar gula dalam darah.
- Menurunkan kolestrol
- Mengatasi penyakit kardiovaskular dan darah tinggi.
- Mengandungi serat yang tinggi yang mampu bertindak sebagai anti oksidan dan sebagai anti kanser.
- Meningkatkan stamina dan daya tahan tubuh
- Menyihatkan mata
- Menstabilkan berat badan.
- Menurunkan tingkat penggumpalan lemak di hati.
- Merawat migraine.
- Mengurangi risiko osteoporosis.
- Merawat sawan.
- Menstabilkan hormon dan merawat stress.

Daun Teratai (Lotus Leaf) :

Pokok yang tumbuh mengapung di air dengan bunganya yang cantik dan mengandungi seribu satu khasiat.
Antara khasiatnya :

- Merupakan pelangsing alami.
- Melawan bakteria yang menyerang sistem tubuh.
- Meredakan stress
- Menghentikan pendarahan yang berlebihan (stabilkan haid)
- Merawat masalah kencing berdarah.
- Meningkatkan kesihatan hati
- Membersihkan darah
- Meningkatkan kesihatan jantung
- Merawat masalah tekanan darah rendah.
- Bersifat antioksida
- Mengurangkan penyerapan karbohidrat dan lemak.
- Meningkatkan metabolisme tubuh.
- Membuang angin dalam badan.
- Anti radang.
- Melegakan panas badan
- Menstabilkan hormon.

Hawthorn Berry :

Sesuai dengan warna buahnya yang merah menyala, herba ini amat sinonim dengan darah.
Antara khasiatnya :-

- Meningkatkan sistem peredaran darah.
- Membuang angin didalam tubuh.
- Menurunkan tekanan darah tinggi.
- Memperkuatkan jantung.
- Merawat insomnia.
- Memperkuatkan pembuluh darah.
- menurunkan kolestrol
- Membantu proses pencernaan.
- Merawat sistem kardiovaskular.
- Menyekat radikal bebas.
- Bersifat antioksida.
- Meningkatkan pengaliran darah ke jantung.



Terdapat beberapa persamaan khasiat diantara ketiga-tiga herba yang terdapat didalam produk ini, dan itulah penyebab mengapa teh ini sangat istimewa, kerana gabungan persamaan khasiat ketiga-tiga herba ini ditambah lagi beberapa herba yang lain membolehkan ianya bertindak cepat bagi membantu mengatasi masalah-masalah kesihatan yang anda alami.

KESAN selepas Minum:-
- Berpeluh 
(Bagus untuk badan menandakan metabolisme badan anda tinggi) memudahkan penurunan berat badan.
- Kerap buang angin.
(Bergantung keatas situasi badan seseorang)
- Melawaskan pembuangan.
(Inshaa Allah menyelesaikan masalah sembelit anda)
- Merasa Dahaga 
(Badan sedang bekerja menyingkirkan toksin dan disarankan meminum banyak air)
- Rasa Kenyang 
(Bergantung kepada situasi badan seseorang)

EXTRA TIPS* 
Minum sebelum tidur bagi memudahkan pembuangan waktu pagi.
Jika bersenam, boleh minum sebelum bersenam atau waktu pagi.

*kredit buat kak Mim

STOKIS JAMU BIDAN 
#empayarjamubidankakwan
#secretsHerbs

Whatsapp 019-266-2627 

Diet Sihat - Kopi Chanteq

Bismillah.. 
Assalamualaikum.. 

Malam ni kak Wan nak share pasal Kopi Chanteq yang berasaskan kopi hijau khas untuk menjaga kesihatan dan diet secara sihat...sangat sedap.

Packaging pun dah cantikkan...ramping dan sangat exclusive, kesan pun sangat awesome. Tak sampai 2 minggu habis terjual 50 kotak, penangan kopi Chanteq yang sangat awesome. Minum sekali pasti nak lagi..Detox terbaik tau uolls.. 



Kelebihan Kopi Chanteq :-

KOPI CHANTEQ adalah Kopi pracampuran yang rendah kandungan kafein, ianya merupakan formulasi terbaru dan pertama di Malaysia dengan FORMULA yang UNIK dan ISTIMEWA,mengandungi MADU LEBAH ASLI sebagai bahan pemanis dan BEBAS KOLAGEN.
Ianya amat sesuai untuk diamalkan oleh mereka yang mengalami masalah:

❤️KULIT KERING / ECZEMA
❤️KULIT JERAGAT
❤️KULIT BERMINYAK/BERJERAWAT
❤️BERAT BADAN BERLEBIHAN
❤️TAPAK KAKI PECAH
❤️MASALAH SEMBELIT
❤️MASALAH BUASIR
❤️KEKURANGAN SUSU BADAN

Minuman kopi ini hasil gabungan resepi moden dan islamik, iaitu HABBATUSSAUDA' dan MADU LEBAH ASLI, dengan agen pemutih terkini yang digelar Glutathione serta mengandungi vitamin C  yang boleh mempercepatkan proses kulit memutih dan cerah seawal 7 hari!!!...

*Kulit akan tampil lebih segar, lembab, berseri, mengurangkan garis halus serta bibir yang kemerahan kerana perjalanan darah yang sihat dan lancar.

*Dengan kandungan GARNICIA CAMBOGIA, mampu menurunkan kolestrol serta menyingkirkan lemak-lemak berlebihan yang tidak diperlukan oleh tubuh.

Kopi ini juga diperkaya dengan campuran bijirin tenaga atau dikenali sebagai ENERGY MALT/CEREAL untuk memberi tenaga dan rasa kenyang selama 8 jam hanya dengan satu sachet pada awal pagi.

Untuk mereka yang mengamalkan kopi ini secara konsisten, ia akan memberikan kesan yang HEBAT tanpa kesan sampingan untuk kesihatan dalaman serta kulit yang cantik, juga boleh MENGURUSKAN BADAN!

Insya-Allah, KOPI CHANTEQ ini tidak memudaratkan kesihatan anda, malah ia membantu menambah nilai kesihatan melalui kandungan herba-herba yang terdapat di dalam kopi ini seperti MADU, KURMA serta HABBATUSSAUDA' yang membantu meningkatkan imuniti tubuh.

Dengan KOPI CHANTEQ ini anda bukan hanya dapat berat badan yang ideal, malah BONUS wajah yang berseri serta kesihatan tubuh meningkat.


KOPI CHANTEQ ini sesuai untuk LELAKI, WANITA dan sangat bagus untuk IBU MENYUSU.

Jika uolls berminat boleh contact kak Wan ya, whatsapp 019-266-2627. 

STOKIS JAMU BIDAN
#secretsherbs
Whatsapp 019-266-2627 

Sunday, 9 April 2017

Harga Murah Jamu Bidan

Bismillah...
Assalamualaikum.. 

Lamanya kak Wan tak Update sini...bersawang sangat dah ni.. Untuk tahun ni bulan Januari je kak Wan update. Sekarang dah bulan April,kejapnya masa berlalu..kan..

Kak Wan nak bagitau kepada penggemar Jamu Bidan, sepanjang bulan April ni HQ dengan berbesar hati buat promosi super duper jimat tau...rugi sangat kalau uolls tak grab. Bukan setakat harga promosi je tapi julung-julung kali HQ buka pendaftaran kepada DEALER PETIR... Haaa..kenapa PETIR!!! Next entry kak wan bagitau ya ๐Ÿ˜Š. Ala..kenapa tak bagitau sekarang!!! Sebab FOUNDER pun belum story mory lagi pasal DEALER PETIR tu..hehehe. 


Yang menariknya pasal DEALER PETIR ni,uolls register Rm100 yuran komitmen dan uolls
akan dapat 1 kotak kopi Chanteq

Sunday, 22 January 2017

SET PANTANG LENGKAP (PROMOSI) BY JAMU BIDAN

SET PANTANG JAMU BIDAN
๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน ๐ŸŒน 

1-JAMU BIDAN - 1 botol (60 biji) – RM40 
2-GEL V-DARA -1 botol (170ml) – RM49
3-SERUM PECAH LEMAK -1 botol (60ml) – RM45
4-MINYAK KELAPA DARA -1 botol (60ml) – RM40
5-MINYAK URUT HERBA SERAI WANGI -1 botol (70ml) – RM40
6-LOSYEN PANAS HALIA BARA -1 botol (130g) – RM59

HARGA PROMO RM250
HARGA ASAL RM273

 ATURAN MAKAN SET PANTANG JAMU BIDAN 

1. JAMU BIDAN๐Ÿ“
 ๐ŸญJika bayi tiada jaundis (kuning), anda boleh mencuba 2 biji terlebih dahulu. Jika tidak pening atau mengalami tindak balas kuat serta tiada alahan kepada bayi, anda boleh menambah dos 3 biji pagi, 3 biji malam. Jika ada tindak balas kepada ibu atau bayi kurangkan dos dari 2 biji kepada 1 biji sehari

๐ŸญJamu bidan membantu proses pengecutan rahim dengan cepat, membuang angin meroyan dalam badan ibu, memanaskan badan, merangsang pengeluaran susu ibu, melancarkan proses pengeluaran darah nifas serta mengembalikan kecergasan badan. 

๐ŸŒนTips
***Hari pertama sehingga hari ke4- makan sebiji sehari pagi atau malam,jika tiada demam,sakit kepala ,pening pening dan baby tiada masalah hari ke 5 boleh tambah dose 2 biji sehari .

2.GEL V-DARA๐Ÿ“
Digunakan sebagai pencuci luka dan pembersih vagina semasa berpantang bagi mengelakkan bau hanyir darah nifas, sekali gus mempercepatkan proses penyembuhan luka jahitan bersalin.

Campurkan 3 sudu besar Gel V-dara ke dalam air rempah mandian ibu dalam pantang. Jika tiada rempah mandian, memadailah sekadar 3 sudu tersebut dengan air suam. Anda boleh menggunakan daun pandan dan garam bukit yang telah dicampur sekali untuk lebih wangi dan menaikkan seri wajah ibu dalam pantang. Mandi 7 kali selama 7 hari berturut-turut.

Amalan mandi air rempah mandian selama 21 hari menghasilkan kesan yang lebih mujarab.
Mandian air suam Gel V-dara sangat membantu mengelakkan kemurungan atau angin meroyan bagi ibu dalam pantang, menaikkan seri wajah dan semangat ibu, mengurangkan keletihan serta dapat melancarkan perjalanan darah. 

Gel V-Dara juga boleh dijadikan param, pilis atau lulur ibu semasa berpantang. Berfungsi untuk membuang angin, membuang daki dan sel kulit mati serta menganjalkan bahagian yg menggeleber.

Bagi mandian bayi, letak 2 sudu Gel V-Dara untuk memberi kesegaran kepada bayi. Ia juga mengelakkan keradangan kulit bayi, kerana Gel V-Dara adalah 100% bahan semula jadi yang baik untuk bayi yang mempunyai alahan seperti ekzema.

 Ia juga membantu untuk mengelakkan daripada gangguan yang tidak diingini kerana antara bahan asas Gel V-Dara adalah daripada lendir daun bidara dan garam bukit yang digunakan dalam rawatan perubatan Islam sebagai ikhtiar merawat penyakit yang disebabkan gangguan daripada jin dan iblis.

3. SERUM PECAH LEMAK๐Ÿ“
 Ibu yang baru bersalin digalakkan menyapu seluruh badan dengan Serum Pecah Lemak (SPL) bagi membuang segala lemak berlebihan semasa mengandung. 

SPL boleh dioles ke seluruh badan sebelum berbengkung
-Membantu mengecilkan saiz pinggang, pinggul, perut, lengan dan paha ibu selepas bersalin

 -Membantu menghilangkan selulit dan stretch mark ibu

-Membuang air berlebihan dan melawaskan ibu dalam pantang

-Melicinkan & melembutkan kulit ibu
SERUM PECAH LEMAK tidak panas dan jika terkena bayi ia tidak membahayakan kerana ramuannya 100% herba semula jadi yang tidak melekit dan gatal. 

4. MINYAK KELAPA DARA (VCO)๐Ÿ“
Boleh diambil satu sudu kecil VCO untuk mengembalikan tenaga ibu yang telah hilang selepas proses melahirkan bayi.

# Merangsang metabolisme

# Membantu menurunkan dan mengekalkan berat badan yang ideal

# Membunuh Virus, bakteria, kulat dan protozoa

# Memiliki sifat antioksidan semula jadi

# Tidak membebankan organ pankreas

# Lemak tepu rantai sederhana. (MCFA – mudah dihadamkan)

# Terus dihadamkan secara semula jadi dengan hanya enzim saliva dan di perut

 (sangat baik untuk mereka yang ada gangguan pencernaan, masalah metabolik, bayi pramatang yang sistem tubuhnya kurang berkembang)

5. MINYAK URUT HERBA SERAI WANGI๐Ÿ“
 Sapu ke seluruh badan ibu setiap kali selepas mandi bagi mengelakkan ibu daripada kekejangan saraf, angin meroyan, kebas kaki dan tangan, memberi ketenangan emosi dengan aromaterapi herba di dalamnya dan mengurangkan sengal-sengal badan. 

Boleh digunakan sebagai minyak urut semasa proses mengurut ibu.

6.LOTION HALIA BARA๐Ÿ“
Picit losyen halia Bara sedikit dan sapu pada bahagian perut,tapak kaki,sendi-sendi..amat bagus digunakan ibu dalam pantang sebelum memakai stokin...

selain itu losyen halia Bara juga berfungsi untuk ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
- Menghapuskan lemak
- Menegangkan kulit
- Mencantikan bentuk badan
- Bengkak-bengkak sendi
- Kebas-kebas kaki tangan
- Sesak nafas
- Melegakan senggugut
- Melancarkan perjalanan haid
- Sesuai digunakan oleh ibu-ibu selepas bersalin (mengecutkan peranakan)

Tips:
๐ŸŒนuntuk urutan  lebih berkesan campurkan minyak urut serai wangi bersama lotion halia bara dan sapu ke perut,belakang badan,betis kemudian berbekung...

๐ŸŒนMinun VCO semasa kontraksi dan sapu VCO ke seluruh miss V membantu mempercepatkan lagi proses untuk bersalin

๐ŸŒนminum VCO sejurus selepas selepas bersalin untuk mengurangkan sakit rengat selepas bersalin







SELAMAT BERPANTANG
TERIMA KASIH KERANA MEMILIH SET BERPANTANG JAMU BIDAN

Berminat boleh whatsapp kak Wan
019-266-2627 

#stokisjamubidankajang
#empayarjamubidankakwan

Monday, 9 January 2017

Testimoni Slimming Whitening Coffee by Jamu Bidan

Kita tengok apa kata mereka ya....
Kopi ni rendah kafein tau sebab dia adalah kopi hijau, rendah gula,  menggunakan pemanis stevia dan madu...juga ada bijirin yang membuatkan kita sentiasa rasa kenyang....Sangat sesuai kepada anda yang ada masalah kencing manis, migrain 

Klau awak nak tahu, preggy pun boleh minum kopi ni...wahhh bestkan...


Seriusss,memang rasa kenyang sangat.. Tapi Cik Wan nak bagitau ya bahawa kopi ni bukan khas untuk kurus tapi untuk diet..  cik Wan bancuh kopi ni dengan campuran 2 sudu besar milo, 2 sudu besar oat/nestum dan 1 sudu kecil chia seed. Klau minum pagi boleh bertahan sampai petang... Mmg asyik minum air suam ja, pembuangan kita pun jadi lawas tau.

Kan dah kata...pembuangan lawas sangatttt... 

Minum time brekpes boleh bertahan sampai pukul 5,6. Tak caya!!! Kena la cuba dan rasai sendiri hehehe...

Berminat nak cuba Slimming Whitening Coffee ☕ Boleh whatsapp Cik Wan 019-266-2627. 

Salam sayang dari Cik Wan 
Stokis Jamu Bidan ๐ŸŒน ๐ŸŒน