Friday, 12 August 2011

Dah 12 Hari Kita Posa ari ni....

Assalamualaikum w.b.t.....

Salam Jumaat semua teman2 blogger...dah nak habis dah ari Jumaat....tak sempat nak update awal ari ni...banyak ragam plak 2 si kecik ari ni...tido pun kejap2 je...huhuh...geram rasanya...

Si kecik 2 ni tak padan ngan kecik....kuat betul main...time tido kejap2 jer...terkejar2 ibunya nak wat keje...kekadang tu keje sampai bertangguh...dugaan betul la ade anak ramai ni...

Sekarang ni pun tengah dok main lagi...yg abang2 semua dah tido...dah la siang ari tido kejap jer...malam plak.tido lewat...haisshhhh...kesian ibu...keje asyik bertangguh jer...nak baking membaking pun dah xde masa skrg ni...

Ok la dulu...si kecik ni dah minta susu...agaknya nak tido la ni....gud nite semua....sweet dream...jangan lupa bangun sahur ye...

Wassalam......

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)