Wednesday, 30 November 2011

Kari Ayam

Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar kawan2 semua...moga2 sihat la hendaknya, wan anak beranak kurang sihat start 2 ari lepas lg, selsema..batuk...aduyai...yg baby dan c along ni asal batuk je mesti kena lelah..tu yg tak dapat nak bersiaran tu hehe. Ari ni dah nampak berkurang sikit, yg demam pun dah nampak makin baik..Alhamdulillah.

Kari ayam ni masak semalam lg..tp xleh nak tepek kat sini semalam sbb broadband xleh nak bukak langsung smlm...agaknya sbb ujan kot..teruk la pakai broadband...nak bersiaran pun x seronok.


Kari ayam ni biasa2 je..masak main campak2 je hehe..xde yg istimewa pun tp ni la peberet anak2, tiap kali masak kari ayam mesti makan bertambah2, dah habis makan ngan nasi kang disambung plak makan dicicah ngan roti plak, kekadang tu anak2 requet wat roti jala...aduyai...anak2 laki biasa la, nak plak musim ujan cam gni...lg la,kejanya asyik nak makan je.

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)