Sunday, 11 December 2011

5 Tahun Hidap Kencing Manis Akhirnya Kembali Normal

JITRA, 31 Dis (HPM) – Setelah lima tahun mengidap penyakit kencing manis, seorang warga emas kini kembali normal setelah tiga bulan menggunakan DR Betes.
Munah Salleh, 64, dari Batu 5, Sik mengamalkan Dr Betes sejak Oktober lalu dan hasilnya tahap bacaan gula di dalam darahnya turun kepada 4 mmml.
Menurut Munah sebelum menggunakan Dr Betes beliau mengambil ubat-ubatan hospital namun tahap gula di dalam darahnya hanya di bacaan 8mml.
“Kaki saya juga sudah hilang bengkak dan boleh berjalan jauh berbanding dulu saya akan mudah merasa lenguh jika berdiri lama.
“Saya turut rasa cergas dan kuat walaupun menaiki kereta sehari suntuk  ke rumah anak saya di Melaka…kalau tak, saya tak pernah ke mana dan hanya menunggu anak-anak pulang ke kampung,” kata beliau.
Munah berkata setiap warga emas di luar sana patut mencuba Dr Betes dan beliau gembira dapat berkongsi pengalamanya dengan pengunjung laman web dRHPM.com

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)