Thursday, 22 December 2011

Jika rambut berbuah

Selamat pagi...
Dah lama rasanya tak masukkan petua kat sini, ari ni wan nak kongsikan satu petua ni untuk membantu kita dari masalah rambut berbuah....haaa...rambuut bernuah...camana tuh...wan pernah tengok pun masa zaman kecik2 dulu..dok cek atas kepala anak2 takde pun berbuah tu..

Rambut berbuah memang menjadi masalah. Kita akan menjadi leka menarik satu persatu rambut yang berbuah tu. Mungkin ada yang mengambil keputusan untuk memotongnya jika terlalu banyak. Petua dibawah ni mungkin boleh membantu anda. Selepas mandi, ketika rambut masih lagi basah, ambil sikat (sikat buluh @ sisir kapit) kemudian sikat rambut anda perlahan-lahan secara menurun. Lakukan secara terus dan anda akan lihat buah hitam akan melekat pada sikat tersebut. Amalkan setiap pg dan Insyallah...hasilnya amat menakjubkan. Buah hilang dan rambut menjadi lembut dan lurus serta senang untuk disikat. Tiada lg masalah rambut berbuah.




No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)