Monday, 17 December 2012

Beutskin Essence


Soalan yang biasa ditanya:

1. Bila masa terbaik untuk mengambil Beutskin Essence?
-Ambil 2x sehari, 2biji sebaik saja bangun dari tidur, diikuti dengan segelas air masak/suam, iaitu sekurang2nya setengah jam sebelum sarapan. Sekali lagi
2b

iji pada waktu malam, iaitu sebelum tidur (dengan andaian anda makan malam selewatnya 3 jam sebelum tidur, agar zat aktif produk dapat diserap sistem pencernaan tanpa gangguan dari makanan2 yang belum dihadam). Sila minum banyak air sepanjang hari untuk melancarkan pembuangan toksin dan membolehkan nutrien diserap secara optimum oleh sistem dalaman badan.

2. Bolehkah Beutskin Essence diambil ketika haid atau hamil/mengandung?
-Boleh diambil ketika haid, ia membantu mengurangi senggugut, melaraskan kitaran hormon (bagi mereka yang hanya sesekali datang haid dalam beberapa bulan) juga melambatkan monopouse. Tetapi wanita hamil DILARANG mengambil produk ini kerana kandungannya yang boleh 'membersihkan rahim' dan mengecutkan saluran peranakan.

3. Selepas bersalin/berpantang dan menyusukan bayi boleh ambil Beautskin Essence?
-Boleh, tapi pengambilan dalam kadar minima sahaja sudah mencukupi, iaitu 1 pagi dan 1 malam. Ia membantu mempercepatkan proses pemulihan luka selepas bersalin, mengeluarkan sisa darah nifas, memperbaiki rahim pada kedudukan asal dan mengetatkan semula vagina selain menambahkan susu ibu dan memberi tenaga. Walau bagaimana pun, pada tempoh ini, sebaiknya anda mengamalkan BE dengan kapsul SNE juga, yang memain peranan penting membantu merawat/memulihkan bahagian dalaman badan serta mengembalikan kesihatan selepas bersalin secara keseluruhan selain memberi manfaat yang lebih banyak dalam penyusuan kepada bayi.

4. Lelaki boleh amalkan Beautskin Essence?
-BOLEH! Ia membantu mengimbangi hormon kelelakian anda selain menjauhi kanser prostat, di mana dengan pengambilan BE ia mampu merencatkan kanser tersebut selain menguatkan sistem perkumuhan (buah pinggang) anda. Untuk LELAKI, amalkan juga kapsul SNE, ibu segala produk terbaik untuk anda..

5. Bolehkah Beutskin Essence diambil bersama supplement lain seperti kolagen, Vitamin-C atau ubat-ubatan doktor yang lain?
-Boleh, tapi bergantung kepada kesesuaian. Contohnya, jika supplement lain itu juga perlu diambil sebelum sarapan, maka ia pasti menyukarkan anda kerana BE juga perlu diambil pada masa yang sama,kan? Pastikan anda jarakkan waktu pengambilan sekurang2 nya 1 jam sebelum mengambil produk lain.

6. Berapa lama perlu amal untuk melihat hasil kecerahan kulit?
- Ini paling banyak ditanya. Semua obses untuk miliki kulit cerah berseri. Tapi sebelum itu, anda perlu fahami dulu bagaimana Beutskin Essence (BE) berfungsi dalam beberapa tahap dalam lingkungan masa tertentu. Kita rawat dalaman dahulu ok?

**Penyerapan - 100% pati tumbuhan aktif yg diserap dengan pantas ke dalam sel-sel tubuh bagi mengaktifkan fungsi2 utama sel.

**Pemulihan - Pati tumbuhan aktif dlm BE bertindak terus pada nukleus sel untuk menghasilkan enzim2 autogenus bagi memulihkan kecergasan.

**Penjanaan semula - Pati tumbuhan aktif dalam BE membekalkan nutien2 yg mencukupi kepada sel dan membantu sel2 kulit kembali sihat.

**Pengkhususan - Pati tumbuhan aktif dalam BE mula mengenal pasti dan bertindak secara khusus pada sel2 yg rosak dalam tubuh dengan menambahkan kepekatan kolagen dan membaiki struktur serat2 elastik, membolehkan kekenyalan dan keanjalan kulit dipertingkatkan.

**Pembekalan semula - Pati tumbuhan dalam BE membekalkan semula tenaga dan tahap nutrien yg diperlukan oleh sel2 kulit.

**Kebolehpercayaan - BE mengandungi 100% pati tumbuhan aktif tanpa penggunaan sebarang hormon dan oleh itu, ia tidak akan menyebabkan alergi dan kebergantungan.

Jadi kesimpulannya, jika kesemua tahap ini sudah dicapai, kesihatan dalaman dipertingkatkan, struktur kulit akan dipulihkan (jerawat, parut, pori2 terbuka, jeragat, kekusaman hilang perlahan2), maka barulah terlahir kulit halus cerah berseri! Ini semua diperolehi dalam tempoh 3-6 bulan pengambilan secara konsisten..:)

7. Jika memberhentikan pengambilan, adakah kulit yang cerah/mulus kembali menjadi gelap dan kusam?
-Dalam jangka panjang, sudah tentu ia terjadi, kerana tanpa zat2/nutrien mencukupi, kolagen semulajadi badan terbina dalam kadar perlahan dan merosot, selain pengumpulan toksin yang menghasilkan radikal bebas mempercepatkan lagi proses penuaan berlaku...

Friday, 14 December 2012

RAHSIA CANTIK ADIRA AF7

Memang tak dapat dinafikan, dulu sgt susah orang nak beli Beutskin Essence ini. Walaupon sudah lama dalam pasaran tapi orang pandang tak pandang je. Ramai dealer-dealer SNE cun melecun makan BEUTSKIN ESSENCE tapi bila artis-artis popular macam ADIRA AF, ISMA AF dan beberapa artis lagi bertambah tambah cun melecun awet muda, haaaaaa macam goreng pisang panas. Tapi tapi kan Adira dan mereka-mereka ini bukan makan BEUTSKIN semata-mata ye. Set lengkap ialah SNE, EXCEL TEA dan BEUTSKIN. Tapi jika rasa membebankan, mulakan dahulu dengan set asas iaitu SNE dan EXCEL TEA. Bantu tubuh anda membuang toksin toksin yang menimbun dalam badan melalui proses detoxification. Bila darah dah bersih dan lancar, barulah naik seri kat muka. Saya nasihatkan jangan terus terjah makan BEUTSKIN sebab kadang-kadang tindak balas pemulihan agak mengejutkan anda (bergantung kepada keadaan tubuh masing-masing). Step by step langkah demi langkah. Ingat SNE bukan semata untuk cantik ya, paling penting untuk sihat jg.Meh kita tgk gbr2 kat bawah ni :)






Wednesday, 12 December 2012

PROMOSI HEBAT SEPANJANG DECEMBER

 PROMOSI DECEMBER:-


BEUTSKIN ESSENCE - RM200
SNE KAPSUL-RM180
EXCEL TEA - RM75
REBOND ESSENCE - RM198
VITAL+ESSENCE - RM180
ARTERCARDY ESSENCE - RM190
SLIMMERZ - RM295
WIS-D ESSENCE - RM180

SEABUCK ACTIV
SHAMONE TRAVEL KIT - RM250



POSLAJU PERCUMA SELURUH MALAYSIA. TEMPOH HANYA DECEMBER SHJ!

***SETIAP MOBILE STOCKIST BARU YANG MENDAFTAR MULAI HARI INI 11HB HINGGA 16HB, DI BAWAH RANGKAIAN SNE BEUTSKIN ESSENCE, AKAN TERUS DIBANTU UTK KENAIKAN KE PANGKAT JM BAGI PENUTUPAN AKAUN BULAN DISEMBER INI JUGA. PV PERCUMA SEHINGGA 3000PV BERSERTA AHLI BARU JUGA AKAN DIBERI DI BAWAH ANDA.

DETAIL DIKEHENDAKI:-

NAMA SPT DLM IC
IC NO
PHONE NO
ALAMAT
  
PROMOSI:-

TRIAL SET LENGKAP.

10 SNE KAPSUL
10 BEUTSKIN ESSENCE
5 SACHET EXCEL TEA.

RM100 SAHAJA.

*** NI UTK MEREKA YG BARU NAK JEBAK DIRI DGN PRODUK SNE YE. NAK CUBA DULU....BOLEH...I SEDIAKAN TRIAL SET. BOLEH GUNA 5 HARI. SET JIMAT.

DOKTOR TERBAIK ADALAH DIRI DAN BADAN ANDA SENDIRI. SEDIKIT ATAU BANYAK JUMLAH KAPSUL YG ANDA MAKAN...YG PENTING FIKIRAN KENE POSITIF...MAKA POSITIFLA HASIL YG ANDA PEROLEHI

Saturday, 8 December 2012

TESTIMONI SNE (UPDATE)

Masalah berat badan
Masalah berat badan
SLE
Psoriasis, kolestrol dan tekanan darah tinggi
Kencing manis
Leukimia
Penyakit kulit
Jantung berlubang
Kanser payudara
Berjaya mengandung
Batu karang

Kayap
Strok / Lumpuh
Leukimia
Gout
 Masalah jerawat serius

 Kanser payu dara

 Kencing manis

 
Penyakit kulit
Jantung tersumbat, sakit buah pinggang, darah tinggi dan kencing manis.

 Mata terbakar terkena bahan kimia

 Mata juling

 Eczema

Luka kemalangan

Ini adalah gambar original pesakit-pesakit SNE dan ini adalah sebahagian testimoni sahaja, kami mempunyai beribu-ribu testimoni dan setiap hari ramai orang telah pulih dan sihat. Mungkin orang berikutnya ialah anda, beri peluang dan hak sewajarnya kepada diri anda. Jangan putus asa, jalan ikhtiar masih banyak. Cubalah SNE hari ini.

Hubungi/sms
019-2662627/ Wan Anita.

PRODUK



Nama Produk: Kapsul SNE
Kod Produk: 10002
Kandungan: 500mg x 60 kapsul
No. Pendaftaran KMM: MAL20034169TCR
Harga: RM220.00 (SP) RM 180.00 (DP)

FUNGSI:

  • Berkeupayaan untuk menyingkirkan radikal bebas dan elemen berbahaya
  • Meningkatkan fungsi sistem imun
  • Mencegah pelbagai jenis penyakit sistem pencernaan
  • Mengurangkan tahap lipid darah dan kolesterol, justeru mencegah penyakit kardio-serebrovaskular
  • Mencegah jangkitan Influenza
  • Merawat lecur, parut, reput fros dan kudis
  • Mencegah kerosakan yang diakibatkan oleh sinaran dan pengoksidaan
  • Mencegah dan merawat pkan pelbagai masalah ginekologikal, amat sesuai untuk kaum wanita
  • Membantu perkembangan fizikal dan keupayaan mental kanak-kanak
  • Meningkatkan kesihatan kulit dan menangguhkan proses penuaan


Nama Produk: Artercady Essence
Kod Produk: 10022
Kandungan : 500mg x 60 kapsul
No.Pendaftaran KMM:MAL08031424TR
Harga: RM230.00 (SP) RM190.00 (DP)

FUNGSI
  • Mempunyai fungsi unik untuk melembutkan salur darah yang keras
  • Membantu mengurangkan tekanan darah, lipid plasma dan kelikatan darah
  • Memulihkan kerosakan organ dalaman yang diakibatkan oleh hipertensi
  • Bertindak langsung ke atas salur darah dan organ viseral tanpa kesan lantunan
  • 100% ramuan bio-aktif dan bertindak dengan pantas
  • Melegakan simptom-simpton dan merawat punca penyakit kardio-serebrovaskular
KESAN PENGGUNAAN ARTERCADY

Rawatan peringkat pertama :
Tempoh Terapeutik (1-30/hari)
- Menyingkirkan toksin dalam darah dan menstabilkan tekanan darah.

Rawatan peringkat kedua :Tempoh Pemulihan (30-60/hari)
- Memulihkan organ viseral dan melembutkan saluran darah yang keras.

Rawatan peringkat ketiga :Tempoh Konsolidasi (selepas 60 hari)
- Mengurangkan lipid plasma dan mengawal tekanan darah. 



Nama Produk : Wis-D Essence
Kod Produk : 10026
Kandungan : 300mg x 60 kapsul
No. Pendaftaran KMM: MAL08031425TR
Harga : RM 220.00 (SP) RM 180.00 (DP)

FUNGSI:
  • Meningkatkan daya ingatan dan mencegah demensia
  • Memperbaiki dan merangsangkan sel-sel otak
  • Menggalakkan perkembangan DNA dan RNA, tumbesaran dan sistesis, mengelakkan penuaan sel otak
  • Meningkatkan keaktifan SOD dan aktiviti antipengoksidaan, menyingkirkan radikal bebas, melindungi tisu otak
  • Melancarkan peredaran darah pada otak, merangsang sel-sel otak dorman
  • Meningkatkan faktor pertumbuhan dalam badan, menggalakkan tumbesaran tulang
  • Merangsang rekahan epifisis dan sel-sel rawan, meningkatkan kadar sintesis tulang baru melalui kalsifikasi protein, melanjutkan tempoh tumbesaran tulang dan membuka semula titik pertumbuhan tulang yang telah dioksifikasi
KESAN PENGGUNAAN WIS-D

Peringkat 1 : Tempoh Permulaan
Memperbaiki sel-sel otak, sel-sel tulang, daya ingatan, selera makan, system penghadaman dan kualiti tidur.

Peringkat 2 : Tempoh PemulihanMenyelaraskan system endokrin, memperbaiki sel-sel tulang dan otak, mempergiatkan rembesan kelenjar pituitary dan meningkatkan daya ingatan.

Peringkat 3 : Tempoh PertumbuhanMemperbaiki dan memperbaharui factor gen, ketinggian meningkat sebanyak 3cm

Peringkat 4 : Tempoh Konsolidasi
Kadar tumbesaran meningkat, peningkatan IQ, daya ingatan dan penglihatan, kecerdasan tenaga badan dan memperlambatkan tempoh penutupan epifisis.

SESUAI UNTUK

* Individu yang mengalami kerencatan tumbesaran

* Individu yang mempunyai lemah ingatan

* Individu yang pernah mengalami kehilangan daya ingatan, sakit kepala dan kekebasan sendi, tangan dan kaki.

* Kanak-kanak dan remaja yang sedang mengalami peringkat tumbesaran.

* Individu yang mempunyai daya penglihatan yang lemah.

* Individu yang sering mendekatkan diri dengan sinaran radioaktif dari computer, televisyen dan sinaran matahari.

* Individu yang ahli keluarganya mempunyai penyakit yang berkaitan dengan otak seperti strok, penyakit Alzheimer’s atau Pakinson’s.

* Individu yang kerap insomnia dan sering mengalami tekanan.




Nama Produk: Beutskin Essence
Kod Produk : 10023
Kandungan : 500mg x 60 kapsul
No. Pendaftaran KMM: MAL08031430TR
Harga : RM 240.00 (SP) RM 200.00 (DP)

FUNGSI:

  • Menyingkirkan toksin & mencantikkan kulit
  • Mengembalikan kelembutan & keanjalan kulit
  • Anti-penuaan, mengurangkan kedut halus & menggalakkan pertumbuhan semula sel
  • Meratakan warna kulit
  • Memutihkan pigmentasi
KESAN PENGGUNAAN BEUTSKIN

3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.

Penggunaan jangka masa panjang :

- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna.


Nama Produk: Vital Essence
Kod Produk: 10036
Kandungan : 350mg x 10 kapsul
No. Pendaftaran KMM: MAL20040210T
Harga : RM 220.00 (SP) RM 180.00 (DP)



Vital + Essence dirumus khas untuk menyelaraskan fungsi jantung, hati, limpa dan buah pinggang secara keseluruhan. Ia mampu mengatasi masalah kelemahan perubatan tradisional yang kebiasaannya hanya mementingkan tindakan pemberian khasiat dan mengabaikan kepentingan pemberian kesan rawatan terhadap fungsi atau pemeliharaannya, manakala perubatan barat pula memberikan kesan rawatan yang pantas tetapi tidak dapat menhekalkan kesan rawatan tersebut untuk jangka masa yang panjang.



Terdapat 5 faktor utama yang berkesan untuk mengaktifkan kelenjar gonad, sistem saraf pusat, sistem metabolisme, fungsi buah pinggang dan hati, serta mengimbangi dan mengaktifkan metabolisme sel. Vital + Essence dapat memulihkan, memelihara dan menguatkan fungsi buah pinggang untuk mencapai kesihatan dan stamina lelaki yang optimum. 

1. Faktor Perangsang Seks
- Meningkatkan fungsi gonad dan pusat saraf serebrum, mengembalikan dan meningkatkan tenaga batin lelaki dengan pantas, merangsang aktiviti testis dan meningkatkan keinginan seksual.

2. Faktor Kawalan Saraf E-RTM- Menyelaraskan fungsi pusat saraf serebrum, saraf pneumogaster dan saraf simpatetik, justeru membolehkan kaum lelaki mengawal masa ereksi dan ejakulasi, mencapai objektif pemanjangan, pengerasan dan kepuasan batin.

3. Faktor Kecergasan
- Menyelaraskan sistem metabolisme, mengembalikan tenaga dengan pantas, meningkatkan kadar penyerapan nutrisi, menguraikan bahan buangan metabolisme dengan pantas, meningkatkan fungsi-fungsi badan dan melegakan kelesuan.

4. Faktor Penyuburan Buah Pinggang- Meningkatkan fungsi buah pinggang dan hati, meningkatkan sintesis DNA dan RNA, memulihkan kedua-dua fungsi buah pinggang dan hati.

5. Faktor VG- Menyelaraskan dan mengaktifkan metabolisme sel, menyelaraskan konduksi perangsangan sel serta meningkatkan keupayaan seks.

FUNGSI:

  • Ia kaya dengan faktor aktif enzim buah pinggang yang boleh meningkatkan kesihatan buah pinggang, sistem endoktrin dan sistem pembiakan lelaki disamping membekalkan nutrisi yang diperlukan oleh organ pembiakan dan memulihkan fungsi kebatinan
  • Mematuhi prinsip pemulihan tiga serangkai iaitu "memperbaiki, menyelaras dan memulihkan" untuk meningkatkan stamina secara keseluruhan
  • Berfokus kepada fungsi asas buah pinggang, justeru menyuburkan buah pinggang, testikal dan organ pembiakan demi meningkatkan kualiti sperma dan menyelaraskan sistem endoktrin untuk meningkatkan daya ketahanan seksual secara menyeluruh


Nama Produk : Excel Tea
Kod Produk : 10003
Berat : 3g x 30 paket
Harga : RM 90.00 (SP) RM 75.00 (DP)

FUNGSI:
  • Menyingkirkan toksin dalaman
  • Menyingkirkan toksin luaran
  • Melegakan sembelit
  • Mengurangkan tahap lipid darah
  • Melindungi hati dan pundi hempedu
  • Menentang serangan virus
  • Meningkat tekstur kulit
  • Menyingkirkan lemak dan membantu melangsingkan tubuh badan
  • Menangguhkan proses penuaan
 
Nama Produk : Seabuck Active
Kod Produk : 10027
Kandungan : 6g x 15 sacet
Harga: RM 90.00 (SP) RM75.00 (DP)

FUNGSI:
  • Menyingkirkan mendakan toksin daripada paru-paru, meresap ke dalam paru-paru secara pantas, menyingkirkan mendakan toksin jangka panjang dengan menyeluruh
  • Menyingkirkan mendakan toksin daripada dinding salur darah, mengubah toksin menjadi asid asetik yang tidak bertoksin yang akan disingkirkan daripada tubuh demi mengurangkan beban hati dan buah pinggang
  • Memulihkan gangguan sistem saraf pusat, meningkatkan kualiti tidur dan fungsi ingatan menyeluruh
  • Membentuk sejenis membran pelindung pada permukaan gastrik mukosa, mengelakkan habuk, alkohol atau perangsang yang lain daripada membawa kemudaratan kepada gastrik mukosa
  • Meningkatkan fungsi stamina pengidap hipoksia kardium dan menstabilkan tekanan darah dan menyelaraskan degupan jantung untuk mencegah fungsi jantung yang abnormal


Nama Produk: Rebond Essence
Kod Produk: 10034
Kandungan : 500mg x 10 kapsul
No. Pendaftaran KMM: MAL11030124TR
Harga : RM 242.00 (SP) RM 198.00 (DP)



"Mengubah Statistik Penyakit Tulang Manusia"

Rebone Essence diformulasi dan dikembangkan dengan teliti oleh sekumpulan pakar yang terkenal daripada Yuhangren Hi-Tech Industrial Co. Ltd Inner Monolia dengan kerjasama daripada Persatuan Kanser Amerika Syarikat dan Universiti Fudan di Shanghai selama 10 tahun.


Rebone Essence dihasilkan sepenuhnya dari komponen tumbuh-tumbuhan dengan menggunakan teknik pengesktrakan superkritikal CO2. Ia digabungkan dengan minyak biji Seabuckthorn liar Mongolia Dalam dan unsur-unsur herba Cina demi membekalkan penjagaan yang mendalam dan intensif untuk sendi-sendi yang rosak , melegakan masalah tulang dari akar umbinya dan memulihkan kesihatan tulang. Beribu-ribu ujian klinikal telah menghasilkan kesan yang menakjubkan.


4 Keunikan Utama
•Formula Sempurna, Manafaat yang ketara
•Pendekatan Terbaru untuk Penjagaan Tulang
•Tulen dan diaktifkan untuk Penyerapan yan Pantas
•Dikilang dengan Teknologi Canggih yang mematuhi Piawaian Antarabangsa, Selamat dan Boleh Dipercayai.

Keberkesanan :-

3 hari
Melegakan ketakselesaan akibat Artritis dan Sakit Sendi

30 hari
Memulihkan tisu rawan yang rosak demi meningkatkan pergerakan sendi

3 bulan
Memulihkan tisu sendi yang rosak dan menggalakkan penghasilan semula kolagen tulang.


Pengambilan Jangkamasa Panjang
Meningkat kepadatan dan memulihkan kesihatan tulang.


4 Langkah untuk Tulang yang Sihat
•Langkah 1 - Melegakan Simpton Artritis.
•Langkah 2 - Memulihkan Tisu Rawan.
•Langkah 3 - Memelihara Rawan Tulang.
•Langkah 4 - Meningkatkan Kepadatan Tulang.


Individu yang sesuai adalah:-
1.Penghidap Artritis, Artritis reumatoid dan Taji tulang.

2.Penghidap kondromalasia patella, penyakit berkait vertebra serviks, sinovitis, bursitis, peroartritis, tenosinovitis dan sista ganglion.

3.Mengalami pening, sakit kepala, palpitasi, sakit leher dan bahu, cenderung terseliuh dan memiliki mobiliti terbatas.

4.Menderita sakit pinggang dan kembung, khasnya ketika bangun pagi atau akibat postur sedentari berpanjangan.

5.Individu yang berkaki ayam dirumah, gemar mandi dan minum air sejuk serta yang mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat.

6.Mengamalkan permakanan yang tidak seragam, cerewet memilih makanan dan mengalami defisiensi kalsium dan nutrien.

Set Asas atau Set Lengkap

Assalammualaikum wbt. Apa khabar pembaca blog Koleksicikwan! Hari ini Wan nak buat ulangkaji sedikit berkenaan SET ASAS dan SET LENGKAP. 
 
Saya nak beli BE je, kenapa perlu set lengkap?
Perlu ke detox-detox bagai? 
Set asas? ambik terus BE tak boleh ke?
Ramai mesej, saya nak cantik macam Adira.Tapi faham lah, bukan sebulan dua Adira makan, bukan sekotak  Adira telan, dan paling penting bukan BE saje Adira ambil. 
Apabila saya menilai mesej-mesej pelanggan saya, satu dapat simpulkan satu perkara iaitu; masing-masing hendak cantik, putih gebu, wajah mulus dan berseri-seri. Ya, inilah impian semua orang, tak kira jantina. Tapi masing-masing tak faham PUNCA mengapa kita jadi tua sebelum usia, wajah berjerawat, kulit kusam, tona kulit tidak sekata, jeragat dan pigmentasi. Selain muka, kulit yang meliputi seluruh tubuh juga menjadi petunjuk penting tentang kesihatan seseorang.
  • Kulit bertukar menjadi kuning : kemungkinan penyakit hati.
  • Tapak tangan yang lembap dan hangat : kemungkinan tekanan dalaman yang berlebihan atau hipertiroidisme.
  • Tapak tangan yang lembap dan sejuk : kemungkinan masalah kerisauan
  • Kulit yang sangat kering : kemungkinan gangguan tiroid kronik
  • Warna kulit yang gelap atau bertompok-tompok hitam : kemungkinan kekurangan rembesan adrenalin
  • Rasa gatal yang taj tertahan : kemungkinan alergi atau wujudnya jangkitan parasit usus
  • Kehadiran xantoma yang mengiringi mendapan lemak pada kulit : kemungkinan masalah metabolik hati dan kolestrol
  • Kemunculan spider naevi (urat) pada tubuh dan anggota badan atas, terutamanya muka, lengan dan sebagainya: fungsi hati yang lembap
  • Blackhead : berkaitan fungsi saluran pencernaan dan tabiat pemakanan
  • Hiperpigmentasi kulit secara keseluruhan, kulit yang meliputi sendi kelihatan gelap : kemerosotan fungsi kortikal oleh kelenjar adrenal (hipofungsi adrenal)
  • Kulit yang pucat dan kusan dengan penghasilan melanin yang berlebihan : dikaitkan dengan disfungsi endokrin.
Pernah tak bila orang lihat muka kita, orang kata "awak macam tak sihat" Sedangkan kita ok jerr. Kan? Sebab air muka kita, warna mata, keadaan kulit kulit kita menyerlahkan keadaan dalaman badan kita. Kulit wajah bukan hanya melambangkan kesihatan seseorang tetapi juga kesejahteraan psikologinya. Kalau hendak cerita berkenaan SNE, memang tak habis. Terlalu menarik sebenarnya.
Mengikut konsep gabungan sains perubatan moden dan teori perubatan China, tubuh badan manusia merupakan satu jasad organik keseluruhan. Apabila sesuatu bahagian daripadanya mengalami perubahan patologik, maka rawatan haruslah dibuat pada seluruh badan. SNE merupakan pati yang diekstrak daripada lebih 20 tumbuhan semulajadi untuk menampung keperluan zat badan manusia. Secara bahasa mudahnya, badan kita menjadi "rosak", sakit dan hilang keupayaan sebenar akibat kekurangan nutrien yang diperlukan oleh setiap sel badan, organ dan sistem badan berfungsi secara optimum dan ideal. Jadi, SNE membekalkan nutrien yang mencukupi untuk memenuhi keperluan badan kita. Setiap unsur dalam kapsul SNE telah disahkan sebagai makanan kesihatan berfungsi oleh pihak berkuasa kebangsaan. Sebagai contohnya, asid lemak tidak tepu menyeleraskan lemak darah, lesitin mengelakkan penyakit kardiovascular dan serebrovascular, pelawas mengelakkan masalah sembelit, vitamin kompleks dan unsur kompleks mengisi semula nutrien keperluan badan dan sebagainya. Pati semulajadi SNE menggabungkan semua nutrien di dalam satu kapsul. Anda nilaikan sendiri, mahal ke sekotak SNE untuk keperluan nutrien anda yang menyeluruh? Jika brand lain, anda perlukan vitamin A hingga Z, itu dan ini, berbotol-botol, tapi dengan SNE cukup dengan satu kapsul!
Soalan yang ditanya oleh pelanggan-pelanggan saya. 
Bagaimana SNE membantu dalam pemeliharaan kecantikan wajah? 
SNE mengandungi pelbagai jenis kandungan pemeliharaan kulit seperti asid lemak bebas, karbonat, sitosterol, fosfolipid, VE, VA dan karotinoid yang disahkan berpuluh-puluh kali lebih berkesan jika dibandingkan dengan produk penjagaan kulit yang biasa. Asid lemak bebas yang terkandung dalam SNE mudah diserap oleh kulit, mengekalkan paras asid yang lemah pada kuly dan mengelakkan pertumbuhan kulat. Asid linoleik dan asid linolinik dalam SNE mempercepatkan kadar peryembuhan luka dan menyelaraskan hormon dalaman. Karbonat pula menghalang penyejatan kandungan air pada permukaan kulut, membekalkan zat makanan kepada kulit dan meningkatkan kesihatan kulit. Sitosterol memperbaiki peredaran darah kulit. Fosfolipid membentuk lapisan perlindungan yang mengelakkan sejatan air, mengelakkan ancaman bahan asing dan mempunyai kesan penyelarasan haba dan anti-oksida. Oleh itu, memakan dan menyapu pada bahagian muka dalam jangka masa panjang dapat mencantikkan kulit disamping menghilangkan bintik-bintik kulit dan kedut. Ia menjadikan kulit anda lebih berseri, anjal dan kelihatan lebih muda.

Bagaimana SNE harus digunakan untuk mendapat faedah yang optimum?
Pembungkusan SNE dalam kapsul lembut membolehkannya melarut sebaik sahaja ia memasuki perut manusia. Oleh sebab setiap kapsul SNE mengandungi unsur-unsur aktif, maka ia patut diambil bersama air yang bersuhu lebih rendah daripada 50 darjah celcius. Waktu yang sesuai untuk pengambilan SNE ialah pada 40 minit sebelum sarapan dan waktu sebelum tidur. Pengambilan SNE tidak mewajibkan sebarang pantang larang makanan mahupun berkonflik dengan ubat yang lain. Namun, demi memperoleh kesan SNE yang paling optimum, anda dinasihati menjarakkan masa pengambilan ubat lain selama 30 minit.

Ada side-effect tak?
Bukan side-effect, tapi tindak balas positif atau tindak balas penyelarasan mengikut perubatan Cina. Ia berlaku akibat daripada aktiviti pemulihan terhadap organ-organ yang telah berhenti berfungsi atau semasa penyingkiran toksik dalam badan. Tindak balas penyelarasan memnpunyai kesan detoksifikasi yang lebih kuat. Selepas menggunakan SNE, ia kan bertindak di dalam tubuh badan dan menghapuskan radikal-radikal bebas, virus dan bakteria yang wujud dalam tubuh badan, sebelum menyingkirkan toksik-toksik ini melalui kulit dan najis. Semasa pemusnahan bakteria dan detoksifikasi ini, sesetengah pesakit akan mengalami pelbagai jenis masalah termasuk tidur berlebihan, kekurangan tidur, penambahan pembuangan najis, warna air kencing menjadi gelap atau gatal-gatal kulit. Kesemua ini adalah tindak balas yang baik. Namun, keadaan tindak balas ini tidak lama. Biasanya tindak balas penyelarasan akan berlaku dalam temph 1-6 hari selepas mengambil produk ini dan akan hilang dalam tempoh seminggu. Jangka masa tindak balas berbeza antara individu. Sesetengah orang akan mengalami tindak balas sehingga penyakitnya sembuh. Sekiranya tindak balas penyelasan ini bertambah tenat, anda boleh menyelaraskan dos. Anda juga perlu meminum air yang banyak setiap hari, tetapi jangan sesekali berhenti mengambil SNE.

Excel Tea untuk apa? 
Best sangat Excel Tea ni bagi saya. Kalau saya rasa saya dah banyak makan merapu, saya akan bersihkan dalaman badan saya dengan minum tea ni. Minum suam-suam, sangat best. Pastinya masalah pembuangan saya lancar, tanpa sembelit. Mesti hari-hari mau membuang. Ada juga pelanggan yang share tentang mereka jarang sangat membuang. Bahaya ni. Kenapa? Badan kita hari hari menghimpun toksik, kalau tak membuang toksin tu simpan kat mana? Toksin inilah yang menyebabkan pelbagai lagi penyakit kritikal. Hmm. Apabila darah kita dah bersih, SNE yang kita makan akan mudah diserap dan penyerapan menjadi 100%. Rugi lah kan kalau hanya 60% yang diserap. Bagi yang rasa perut dia comel pon, saya menyarankan minumlah Excel Tea. Anda kan rasa perut anda menawan selepas itu. hehehehe




Sebab itulah saya sarankan sangat ambil sama ada SET ASAS (SNE & EXCEL TEA) atau 
SET LENGKAP (SNE, EXCEL TEA dan BEUTSKIN) atau SET SNE & BE. Kalau rasa tak cukup bajet, mulakn dahulu dengan SET ASAS. Kalau rasa ada bajet, terus mulakan dengan SET LENGKAP. Semuanya flexible dengan kewangan anda. Dan perkara utama perlu niat memakan produk ini untuk lebih sihat. Bila lebih sihat, kita mampu berkerja, mampu menjaga ahli keluarga kita dan paling penting mampu beribadah kepada ALLAH SWT. Insyaallah.


Oklah...setakat ini dulu daripada saya...jika ingin membuat pesanan blh call/sms saya 019-2662627....