Friday, 13 January 2012

Hadiah buat Along

Assalamualaikum....
Selamat malam....

Balik sekolah agama petang tadi Along semput lagi...alahai siannya anak ibu, lepas mandi dan makan malam terus la makan ubat ventolin dan multivitamin. Lepas insyak nampak macam tak ok je lagi....

Abah keluar nak jumpa kawan katanya...
tok...tok...tok...bunyi orang ketuk pintu, ingatkan saper, rupanya abah balik. Abah bawa balik hadiah untuk Along...yeayyyy...abah beli inhaler untuk Along....seronok la Along dapat inhaler...terus guna dan nampaknya Along boleh tidur dengan selesa hendaknya malam ni..



2 comments:

  1. As'salam Wan

    Kesian Along..k.ct dulu ada anak saudara yang semput ni Wan. Tapi abg long kasi minum apa tak pasti pulak. sekarang dah elok dah baik dah.

    Insya'Allah nanti kalau k.ct ingat, k.ct cuba tanya abg long k.ct ya.

    ReplyDelete
  2. Waalaikumussalam kak ct...
    Sejak bukak skul ni kerap dia lelah,nak plak kelas tggi nak panjat tangga dgn beg berat lg,kalau wan xde yg kecik ni blh je pergi anta sek tlg bw beg ke kan...tima kasih ya kak ct...

    ReplyDelete

takkan baca jer....komen la sikit :)