Tuesday, 23 April 2013

EXCEL TEA

TANDA-TANDA SESEORANG YANG BANYAK TOKSIN DALAM BADAN :
* Kerap sakit kepala,
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab,
* Susah bangun tidur,
* Berat badan meningkat, kehadiran selulit,
* masalah jerawat, banyak angin dalam badan,
* keliling mata gelap dan lain2

anda ade tanda2 ini?

penyelesaian nya adalah dengan :-
EXCEL TEA - SNE
Ramai bertanya mcm mana cara pengambilan excel tea selain diminum seperti teh biasa.

Ok. Untuk mendapat kesan maksimum pengambilan excel tea sebagai pembersih kolon. Cara yg paling best kebaboom setakat ni ialah:-

***sila buat kaedah ni hanya pada hari anda bercuti ye:)

sebelum tidur pada malam tersebut...ambil 1 sachet excel tea dan gunting sachet tersebut. Tuang semua isi serbuk2 dlm sachet tu ke dalam cawan berisi air panas dan bancuh sebati. Tunggu sehingga air tersebut suam dan minum. Jgn tunggu sampai sejuk ye sebab air yg panas tu membantu mempercepatkan proses serapan.

Agak2 dlm jam 4,5 pagi anda akan merasakan perut memulas ala2 mcm rasa pompuan nak beranak (pompuan nak beranak taulah rasa memulas tu mcm mana). Jadi dlm keadaan tersebut toksahlah anda ngengada nak sambung tido atau mengadu ngan tok laki anda yg anda sakit perut. Kerana dikhuatiri anda akan melepas kat atas tilam. Terus je terjun katil dan berlari ke tandas dan melepas. Anda akan merasa satu kenikmatan yg jarang2 dirasa bila dah melepas semua yg disimpan selama ni. Segala cecair lelemak berminyak akan dilepaskan. Situasi ini akan berlarutan sepanjang hari tersebut tetapi kadar memulas tu je akan berkurangan.

Inilah yg dinamakan proses pembersihan kolon yg paling berkesan. Pastikan anda mengambil air kosong dlm jumlah yg banyak utk memudahkan proses flushing dan mengganti air yg berkurangan dlm badan akibat dari proses detox tersebut.

Paling penting hanya buat seminggu sekali.

Hasilnya??? Anda akan merasa sangat ringan. Angin dalam badan akan keluar. Muka kusam akan kembali berseri.

Selamat mencuba^^

SOPHIE SECRET


SOPHIE STEM CELL

*MENAMBAH DAYA TAHAN BADAN,
*MENGURANGKAN DAN MENCEGAH SEL CANCER,
*MENINGKATKAN METABOLISMA TUBUH,
*MENGURANGKAN GHOUT,
*MENSTABILKAN KANDUNGAN GULA DALAM DARAH,
*MENGURANGKAN KOLESTROL,
*MENCERAHKAN KULIT,
*MENGHALUSKAN KULIT,
*MELICINKAN KULIT,
*MENAMBAH TENAGA,
*MENGURANGKAN MIGRAIN,
*MENAMBAH NEUTRAL OKSIGEN DI DALAM TUBUH,
*MENSTABILKAN TEKANAN DARAH DALAM TUBUH,
*MENINGKATKAN DAYA INGATAN,
*MENINGKATKAN ANTI AGING SYSTEM,
*MENGURANGKAN ASMA DAN PENAT

SOPHIE SHAPE

*MEMBAKAR LEMAK,
*MENGURANGKAN SELULIT,
*MENAMBAH TENAGA,
*MENGANJALKAN TUBUH,
*MENGURANGKAN SELERA MAKAN,
*MELAWASKAN PEMBUANGAN NAJIS,
*MENCERNAKAN SALURAN NAJIS,
*MENINGKATKAN TENAGA BADAN


SWISS MED BEAUTY: TRIPLE STEM CELL L-GLUTATHIONE + COLLAGEN 500,000MG

Swiss Med Beauty Triple Stem Cell L-glutathione + Collagen ( 7 dalam 1) 500,000MG
berperisa strawberi merupakan formulasi, hasil formulasi terkini gabungan bahan aktif yang terdiri daripada L-Glutathione, kolagen peptides , ekstrak stem sel (Epal, Tomato, Rosella), vitamin C dan strawberi. Ia mampu memberi kesan tercepat dan terbaik dalam hanya 7 hari!
HARGA:
RM150 SEMENANJUNG
RM160 SABAH/SARAWAK
-harga tertera termasuk kos pos-
** untuk masa terhad, dapatkan shaker dan serum stem cell bernilai RM50 PERCUMA!!
20 KELEBIHAN UTAMA SWISS MED BEAUTY TRIPLE STEM CELL - GLUTATHIONE + COLLAGEN (SMB):
- 1 jar SMB mengandungi 500,000MG (antara yang tertinggi di pasaran)
- mencerahkan kulit keseluruhan badan
- menambahkan kualiti rambut dan kuku yang baik
- merawat masalah rambut gugur
- menegang, menganjal dan melembapkan kulit (umpama kulit bayi!)
- melambatkan proses penuaan awal seperti kedutan halus dan jeragat
- mengurangi pertumbuhan jerawat, mengecilkan liang pori serta menyerikan wajah
- menyokong baik pulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
- memelihara kelenturan sendi
- menguatkan otot dan tulang
- membantu hati dalam proses detoksifikasi (buang toksin)
- mengurangkan keradangan(inflammation)
- meningkatkan stamina & bertenaga
- memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf
- memudahkan tidur nyenyak
- mengawal metabolisme tubuh dengan mencerna secara enzimatik.
- menampung air dalam tubuh.
- meningkatkan penyerapan kalsium
- membantu menurunkan berat badan berlebihan
- sesuai utk lelaki & perempuan (boleh ambil seawal usia 16 tahun ke atas)
- sesuai utk ibu mengandung & ibu menyusui bayi
- melawan pengedaran pengoksidaan lemak dalam saluran darah, termasuk kolestrol
- menambah bilangan sperma bagi lelaki yang kekurangan bilangan sperma


CARA PENGAMBILAN:

-Campur 2 scoop ke dalam shaker bersama 150ml air bersih ( suhu tidak lebih 70°C).
- Minum dua kali sehari 15-30 minit sebelum sarapan dan sebelum tidur.

**Sila minum ikut aturan untuk hasil maksimum. iaitu:

- Minum 3-5 liter air bersih sepanjang sehari
- Jauhi minuman berkafein seperti kopi dan teh
- Bagi yang ingin menurunkan berat badan boleh campur SMB ke dalam milo atau nestum dengan suhu air tidak lebih 70°C

Perhatian :
Bagi sesiapa yg ALLERGY/SENSITIF kpd SEAFOOD dilarang mengambil Swiss Med Beauty Triple Stem Cell L-Glutathione + Collagen 500,000MG (SMB) kerana ia dibuat daripada sumber KOLAGEN MARIN/LAUT


KESAN PENGAMBILAN:

*1 – 2 minggu pertama : kulit yang kering menjadi lebih lembap, anjal,licin dan gebu.
Membantu mengatasi masalah insomia

*2 – 3 minggu : garisan kedut halus mula menghilang, liang roma semakin mengecil,
jerawat berkurangan

*3 – 4 minggu :Bintik-bintik hitam, jeragat mula menghilang, kulit menjadi lebih cantik dan berseri

*4 minggu ke atas : pesakit arthritis, sendi dan tulang mula sembuh perlahan-lahan.


CARA GUNA Swiss Med Beauty 3X Stem Cell Serum 

- Guna setiap pagi dan malam selepas membersihkan muka.
- Pam beberapa titis serum dan urut secara perlahan2 keseluruhan muka dan leher.

Kesan:
* Kulit segera lembap , segar, lembut dan licin.

* Wajah akan kelihatan lebih cerah, mengurangkan jerawat, tegang & lebih berseri

kebaikan 3x Stem Cell Serum:
( Whitening . Firming . Reduce Pimples)
3x kali lebih berkesan utk mengurangkan jerawat
3x kali lebih cepat utk pencerahan kulit
3X kali lebih cepat utk tegangkan kulit

MYRACLES BEAUTY

Assalamualaikum
  Myracles Beauty READY STOCK for Spray + Soap Collagen by Myracles Beauty! Jom order sekarang.... 

  Tadaaa....Ni untuk permulaan, ambil sikit je.. Tapi feedback dah banyak dpt.. So far, dah nak licin..Nampak gayanya kena restock lebih banyak lagi pasni..


1 SET Spray Collagen + Soap Collagen,
RM170 FREE POSTAGE!

FERWHITE

Produk Ferwhite- Fereena Beauty Care

     Fereena Beauty Care telah mengeluarkan produk terbaru mereka iaitu ferwhite yang mengabungkan 15 jenis bahan yang telah diextract sekali didalam bentuk powder. produk ini seakan akan sama dengan produk aura white namun isi kandungan bagi kedua- dua produk ini berbeza dan masing- masing mempunyai kelas yang tersendiri. 
HANYA RM95 SAHAJA FREE POSTAGE

bukti kelulusan produk  ferwhite

                                                           ferwhite telah pun mendapat kelulusan kkm/ GMP dan sijil halal

15 KANDUNGAN TERBAIK DARI FERWHITE 



L-GLUTATHIONE :
Bertindak sebagai anti oksida yang dapat mencerahkan warna Kulit,gluthathionen memang umur dalam hati manusia cuma bezanya tinggi dan rendah sahaja. juga agen imunisasi dan detoksi.
 KOLAGEN :

Membina sel-sel baru,menguatkan ikatan sel kulit,yang membolehkan kulit jadi tegang,cerah dan cantik. mengelakan kulit dari kedut dengan pantas 
 HYRALONIC ACID (HA) :
Penting untuk sendi, kulit, mata, gusi, rambut. HA pun sudah ujud sejak penciptaan ADAM didalam DIRI manusia, semakin tua HA akan semakin Kurang. FUNGSI HA melembabkan kulit, kulit elastic, pembentukan kolegen, meningkat kolegen, menghilangkan garis halus, metabolisma badan.
 ACAIBERRY :
Anti oksidan, slimming, mampu melawan radikal bebas, AWET MUDA.
L-CARNITINE :
Anti oksidan, membaiki sel badan dengan pantas.
DEXTROSE ANDYROUS :
Anti penuaan.
ACID FOLIC :  
Ko enzyme dalam sintesis DNA dan RNA. Penting untuk pecahan dan sel penyalinan kulit.
 MALIC ACID :
Menentang jangkitan kuman dan bakteria dan mikro organisms dalam FER'WHITE.
STRAWBERRY :
Anti oksidan, merawat kulit, menegangkan kulit, dan kelembapan kulit.
 L-TAURINE :
Anti oksidan dan membaiki sel sel badan.
 APPLE STEM CELL :
Membantu melambatkan proses penuaan, membaiki sel-sel kulit, kulit menjadi tegang dengan amalan pengambilannya.
 EKSTRAK MANGGIS :
Membantu merawat kulit dan menyembuhkan jerawat, menjadikan kulit lebih cantik.
 DSM RDA vitamin mix :
Vit A - Kulit jerawat dan kulit keping.
Vit B - menjaga sistem pengahadaman,serap. nutrients, jaga saraf.
Vit C - PEMBENTUKAN dan memelihara kolegen.
Vit D - Membantu menyerap kalsium.
Vit E - Membantu Kulit kelihatan Muda, membantutkan penuaan akibat radikal bebas.
Vit K - Memelihara sel dalam badan supaya kekal sihat.