Tuesday, 23 April 2013

EXCEL TEA

TANDA-TANDA SESEORANG YANG BANYAK TOKSIN DALAM BADAN :
* Kerap sakit kepala,
* Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab,
* Susah bangun tidur,
* Berat badan meningkat, kehadiran selulit,
* masalah jerawat, banyak angin dalam badan,
* keliling mata gelap dan lain2

anda ade tanda2 ini?

penyelesaian nya adalah dengan :-
EXCEL TEA - SNE
Ramai bertanya mcm mana cara pengambilan excel tea selain diminum seperti teh biasa.

Ok. Untuk mendapat kesan maksimum pengambilan excel tea sebagai pembersih kolon. Cara yg paling best kebaboom setakat ni ialah:-

***sila buat kaedah ni hanya pada hari anda bercuti ye:)

sebelum tidur pada malam tersebut...ambil 1 sachet excel tea dan gunting sachet tersebut. Tuang semua isi serbuk2 dlm sachet tu ke dalam cawan berisi air panas dan bancuh sebati. Tunggu sehingga air tersebut suam dan minum. Jgn tunggu sampai sejuk ye sebab air yg panas tu membantu mempercepatkan proses serapan.

Agak2 dlm jam 4,5 pagi anda akan merasakan perut memulas ala2 mcm rasa pompuan nak beranak (pompuan nak beranak taulah rasa memulas tu mcm mana). Jadi dlm keadaan tersebut toksahlah anda ngengada nak sambung tido atau mengadu ngan tok laki anda yg anda sakit perut. Kerana dikhuatiri anda akan melepas kat atas tilam. Terus je terjun katil dan berlari ke tandas dan melepas. Anda akan merasa satu kenikmatan yg jarang2 dirasa bila dah melepas semua yg disimpan selama ni. Segala cecair lelemak berminyak akan dilepaskan. Situasi ini akan berlarutan sepanjang hari tersebut tetapi kadar memulas tu je akan berkurangan.

Inilah yg dinamakan proses pembersihan kolon yg paling berkesan. Pastikan anda mengambil air kosong dlm jumlah yg banyak utk memudahkan proses flushing dan mengganti air yg berkurangan dlm badan akibat dari proses detox tersebut.

Paling penting hanya buat seminggu sekali.

Hasilnya??? Anda akan merasa sangat ringan. Angin dalam badan akan keluar. Muka kusam akan kembali berseri.

Selamat mencuba^^

2 comments:

takkan baca jer....komen la sikit :)