Monday, 23 June 2014

Promosi EzySlim

EZY SLIM FORMULA 3 IN 1 - 10 SACHETS (free 2 sachet)

1 BOX RM 100
2 BOX RM 200 (free sekotak)
3 BOX RM 300

POSLAJU PERCUMA !!

EzySlim merupakan minuman jus terbaik yang dirumus khas dengan khasiat buah delima yang telah terbukti dapat memberikan kesihatan yang optimum.

Fungsi EzySlim iaitu "3 dalam 1' adalah menurunkan berat badan, melawaskan (detox), menegang dan mencerahkan kulit (collagen)! DIJAMIN berbaloi. Jadi anda bukan sahaja dapat menurunkan berat badan, EzySlim dapat memberikan kesihatan dan kecantikan secara menyeluruh kepada anda.

Harga Termasuk Postage :

1 KOTAK : RM 100 (SM) ; RM 115 (SS)
2 KOTAK: RM 200 (SM) ; RM 215 (SS)
3 KOTAK: RM 300 (SM) ; RM 315 (SS)

Antara isi kandungan Ezy Slim:
1. Apple Fiber
Filler
2. Chitagolucant
Penangkap lemak dan antioksidan
3. L-taurine
Membekalkan tenaga seharian agar tidak mengantuk, lesu dan stress
4. L-carnitine
Membantu membakal lemak degil
5. Buah Delima
Kandungan yang antioksidan dan vitamin C yang tinggi sangat baik untuk penghadaman dan sistem pencernaan. Sekaligus memudahkan untuk proses lawas bagi membuang toksin jahat agar tubuh lebih sihat dan kurus langsing. Proses ini juga penting supaya kulit menjadi halus, mulus, gebu dan putih.
6. L-Gluta 
Bertindak untuk mencantikkan dan memutihkan kulit supaya kekal awet muda, kulit menjadi tegang dan lembap sepanjang masa.
7. Vitamin C
Sangat penting dan baik untuk kulit. Ia adalah gabungan terbaik untuk meremajakan, memutih dan menegangkan kulit.
8. Garnicia Gambogia
Terbukti secara klinikal bagi mencegah pembentukan lemak degil pada tubuh dengan membakar lemak tersebut untuk proses penurunan berat badan yang lebih berkesan.
9. Ekstrak Guarana 
Mengawal selera makan berlebihan dengan bertindak untuk menghantar isyarat ke otak untuk mengurangkan rasa lapar.
10. Alfafa
Kandungan fiber yang sangat tinggi untuk membantu proses lawas dengan baik. Sangat baik untuk mengelak sembelit dan masalah lawas.

KENAPA ANDA PERLU AMBIL EZY SLIM ???
✔ Menjadi kenyang selama 8 jam
✔ Menjadikan waktu makan lebih teratur
✔ Sesuai utk yg mempunyai masalah berat badan yg serius (kesan yg cepat)
✔ Membuang toxin dlm badan
✔ Mencantikkan struktur kulit
✔ Memperbaiki hormon
✔ Mengecutkan jerawat
✔ Memudarkan jeragat
✔ Memutihkan kulit
✔ Mengandungi COLLAGEN
✔ Boleh diambil oleh pengidap kencing manis & darah tinggi
✔ Sesuai utk Lelaki & Wanita
✔ KKM Approval 

Antara fungsi lain delima adalah:
*Membaikpulih fungsi hati dan limpa
*Mencuci buah pinggang dan salur kencing
*Membantu penghadaman
*Membuang lemak-lemak berlebihan
*Menambah tenaga
*Mengelakkan alahan bagi wanita mengandung
*Mengubahsuai hormon bagi wanita menopause
*Membaiki sistem pembersihan dan pengaliran darah
*Merawat @ membaikpulih pesakit kencing manis
*Menambahkan tenaga dan mengelak dari penyakit lemah tenaga batin
*Mencantikan kulit

Lelaki juga tiada masalah utk minum jus EZY SLIM dan tindakan yg sama anda akan rasai! KURUS+DETOX+WHITENING

Cara Pengambilan Ezy Slim :
~ 1 sachet sehari sebelum breakfast
~ boleh diambil maximum 2 sachet sehari ( 1 sachet sblm sarapan dan 1 sachet sebelum senaman)

Friday, 20 June 2014

Testimoni As Beauty Skincare

Alhamdulillah As Beauty Skincare sangat2 mendapat permintaan yang tinggi...bagi yang masih ragu2 atau takut2 nak guna As Beauty Skincare jangan risau dan takut ye adik kakak semua....As Beauty Skincare halal utk digunakan dan bebas daripada bahan2 kimia..sah dari KKM ye..

Jom kita tengok testimoni hebat penggunaan As Beauty Skincare...










As Beauty: Spa Soap + Body Serum

Spa Soap + Body Serum
Harga:RM110(WM)/RM114(EM)

Gabungan mantap Spa Soap dan Body Serum
- Sabun SPA dengan bahan pencerah semulajadi membuatkan kulit kelihatan bersih, berseri dan nampak lebih cerah dan sekata. Diperkaya dengan kombinasi ekstrak buah-buahan dan natural vitamin E untuk membersihkan kulit supaya lebih cerah dengan penggunaan yang teratur.
- Body Serum pula memperbaiki tona kulit yang tidak sekata, mencerahkan kulit, memperbaiki aliran darah, nyah toksin dalam badan, mengimbangi hormon dan emosi juga menghilangkan bekas parut dan selulit.



As Beauty: Facial Anti-aging Serum




HARGA : RM80.00 (Sem. M'sia) / RM84.00 (M'sia Barat)

FACIAL ANTI AGEING SERUM

Meningkatkan semangat, memberi ketenangan dan melegakan saraf. Sempurna untuk keseimbangan emosi, hormon dan sistem saraf serta bagus dalam merawat jerawat dan masalah kulit. meredakan tekanan dan mengurangkan simptom PMT dan menopause. Merangsang peredaran darah dan bagus untuk meditasi. Ia merawat semua masalah kulit dr dalam dan menjadikan kulit lebih bertenaga dan anjal. 

Gabungkan dgn penggunaan Set rawatan 3 Dalam 1, anda pasti teruja dengan kesan hebatnya!
LOVE OIL FOR WOMEN

Meningkatkan sistem reproduktif, menghalang dari pembiakan bakteria / fungus pada kulit, terapi penggantian haruman, merangsang bahagian otak yang mengawal aktiviti seksual dan keghairahan, mengurangkan rasa tidak selesa pada faraj dengan menebalkan, melicin dan menganjalkan tisu faraj, meningkatkan aliran darah dalam badan dan memperbaiki sel kulit dan mengetatkan faraj.

BODY SERUM

memperbaiki tona kulit yang tidak sekata, mencerahkan kulit, memperbaiki aliran darah, detoksifikasi (nyahtoksin) untuk mengimbangi hormon, mood dan emosi + menghilangkan kesan parut dan selulit.


As Beauty: Sabun Spa

SABUN SPA - RM37.00 (Se. M'sia) / RM42.00 (M'sia Barat)

Dengan bahan pencerah semulajadi membuatkan kulit kelihatan bersih, berseri dan nampak lebih cerah dan sekata. Diperkaya dengan kombinasi ekstrak buah-buahan dan Vitamin E untuk membersihkan kulit supaya nampak lebih cerah dengan penggunaan yang teratur. Ia juga boleh mencerahkan kawasan yang gelap dan mengurangkan kesan selulit!



As beauty : Trial Pack & Loose Pack



HARGA : RM120.00 (loose pack + termasuk pos laju
HARGA: RM50 (trial Pack poslaju lah )
Set besar....Sangat berkesan dan tanpa pengelupasan....
Untuk penggunaan selama 4 bulan (lebih kurang).



As Beauty: Beauty Soap



Harga:RM45/RM47 (WM/EM)
Huraian:
As Beauty Vitamin C Soap
Bertindak membantu meningkatkan metabolisme kulit dengan penjanaan sel-sel baru, seterusnya merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus serta meningkatkan keregangan kulit agar sentiasa kelihatan muda dan bersih.
Sesuai utk kulit yang kering kerana kelebihan vitamin C yang terkandung di dalam sabun ini memberi lebih kelembapan kepada kulit wajah.
Sesuai untuk kulit matang (wanita/lelaki yang berusia 40 tahun dan keatas)


As Beauty: Krim Siang



KRIM SIANG (15gm) - RM42.50 (Sem. M'sia) / RM45.00 (M'sia Barat)

- Dapat mencerahkan kulit wajah
- Menghilangkan noda-noda hitam
- Menghilangkan jerawat dan bekas jerawat
- Mengecilkan pori-pori
- Wajah kelihatan putih, bersih dan berseri
- Dapat mengurangkan 'dark circle' di bawah mata


As Beauty: Krim Malam


KRIM MALAM (15gm) - RM42.50 (Sem. M'sia) / RM45.00 (M'sia Barat)

- Dapat mencerahkan kulit wajah
- Menghilangkan noda-noda hitam
- Menghilangkan jerawat dan bekas jerawat
- Mengecilkan pori-pori
- Wajah kelihatan putih, bersih dan berseri



Thursday, 19 June 2014

Phytoscience: 2 Sllim


Wowww...phytoscience dah ade produk utk kurus..

Terdapat beberapa sebab utama kenapa anda amat memerlukan 2SLLIM. Antara 8 sebab utamanya adalah:

1. Selamat, semulajadi dan tidak akan membentuk tabiat
Ramuan utama 2 SLLIM iaitu Super Citrimax memperoleh taraf GRAS yang disahkan oleh Kumpulan Burdock, pakar toksikologi utama di Amerika Syarikat dalam menilai keselamatan bahan-bahan makanan dan minuman. Profil keselamatan yang komprehensif telah ditubuhkan dan ini menunjukkan margin keselamatannya yang luas untuk kegunaan manusia.

2. Meningkatkan Serotonin
Produk 2 SLLIM meningkatkan tahap plasma Serotonin yang berkaitan dengan pengurangan pengambilan makanan dan pengurangan berat badan. Mekanisme ini akan memastikan badan kita tidak mengalami fenomena melantun selepas berhenti mengambil produk 2 SLLIM.

3. Tidak perlu diet khas atau senaman rutin
2 SLLIM juga membantu untuk mencapai berat badan yang sihat sambil mengurangkan selera makan dan membakar lemak badan, maka diet atau senaman rutin adalah tidak diperlukan. Kajian klinikal menunjukkan bahawa Super Citrimax mempunyai kesan yang tiga kali lebih besar daripada diet dan senaman sahaja.




4. Tanpa kesan julap dan diuretik
2 SLLIM tidak akan menyebabkan sakit perut, ketidak selesaan atau iritasi. Ia sesuai untuk diambil setiap hari pada bila-bila masa.

5. Produk terbukti secara klinikal dan saintifik
Terdapat penyelidikan dan bukti yang kukuh menunjukkan bahawa bahan aktif yang digunakan dalam 2 SLLIM boleh membawa kepada keberkesanan penurunan berat badan tanpa kesan sampingan.

6. Produk yang serupa disahkan syarikat terkenal di dunia
Ramuan Super Citrimax telah digunakan secara meluas sebagai ejen menguruskan badan dalam beberapa jenis minuman kesihatan yang dihasilkan oleh syarikat-syarikat seperti Pepsi Co., Coca-Cola Co., Yakult, Unilever dan sebagainya.

7. Ramuan berpaten
Semua bahan aktif yang digunakan dalam formulasi 2 SLLIM telah dianugerahkan paten Amerika Syarikat sementara menunggu untuk paten lain di seluruh dunia atas formulasi unik dan keberkesanannya.

8. Sesuai untuk mereka yang mencari gaya hidup yang sihat
Sumber kalsium yang baik terdapat di dalam formulasi 2 SLLIM. Ia akan membantu untuk mencegah osteoporosis. Tambahan pula, ramuan utama – Super Citrimax ditunjukkan dapat menggalakkan tahap kolesterol yang normal dengan merendahkan jumlah kolesterol dan kolesterol LDL di samping meningkatkan kolesterol HDL.

berminat...
sms/ whatsapp
019-266 2627


B'Ramping Coffee


KELEBIHAN B'RAMPING COFFEE :

- Tidak menyebabkan pening atau cirit birit
- 100% ramuan semulajadi, lulus KKM, HALAL dan diproses kilang bertaraf GMP
- Dapat mengurangkan 20-30% berat badan berlebihan dalam jangka masa panjang
- Mengecilkan bahagian badan yang menjadi tumpuan/pengumpulan lemak berlebihan seperti di lengan, pinggang, punggung, peha dan perut
- Membantu mendapatkan bentuk badan ideal
- Membantu mengawal selera makan sekaligus mengurangkan potensi untuk makan melebihi had atau tidak terkawal
- Meningkatkan METABOLISMA dengan berkesan
- Membakar lemak dan kalori dengan pantas
- Melancarkan pergerakan usus dan mengelakkan sembelit
- Membuang toksin yang merbahaya
- Membuang angin dalam badan
- Mudah bangun tidur, lebih cergas dan bertenaga
- Turut membantu mendapatkan kulit lebih sihat, anjal, halus dan berseri

** BRC tidak disyorkan kepada pesakit kronik seperti gastrik teruk, tekanan darah tinggi/rendah, migrain dan jantung.

KANDUNGAN B'RAMPING COFFEE :

** Kopi Arabica - membuatkan perut kenyang lebih lama jika diminum selepas makan
** Guarana - membantu mengurangkan selera makan dan membakar lemak
** Asam Gelugor - mengandungi asid dan mineral semulajadi yang kaya antioksidan, membantu mengawal tekanan darah, paras gula dan berat badan berlebihan
** Ekstrak Ubi Kentang - mengandungi karbohidrat tinggi yang mengenyangkan perut dan melancarkan pencernaan
** Serbuk Mutiara - menyah toksin, melembab dan mencantikkan kulit
** Kolagen Talapia - mempercepatkan pembaharuan sel2 badan, menjadikan kulit anjal dan awet muda serta menguatkan kuku, otot dan rambut.
** Fiber Oat - tinggi serat, mengurangkan kolesterol jahat, memperbaiki perjalanan darah dan menyihatkan jantung.

KANDUNGAN : 20 SACHET / KOTAK

berminat
sms/whatsapp
019-266 2627


Friday, 13 June 2014

Keagungan Malam Nisfu Syaban

Keagungan Syaaban adalah dengan kedatangan malam ke-15, iaitu malam Nisfu Syaaban, malam yang nilainya lebih baik daripada seribu bulan.

Sabda Rasulullah : “Apabila tiba pada malam Nisfu Syaaban maka berjagalah kamu pada malamnya (melakukan ibadat) dan berpuasa pada siangnya kerana sesungguhnya Allah turun (merahmati hamba-hamba-Nya) pada waktu itu mulai terbenamnya matahari ke langit dunia. Allah SWT berfirman:
“Siapa yang memohon keampunan maka aku akan mengampunkannya, siapa yang meminta rezeki, maka aku akan kurniakan kepadanya rezeki, siapa yang ditimpa bala aku akan melepaskannya.

Adakah daripada kalangan mereka begini dan adakah daripada kalangan mereka begini (berturutan pertanyaan daripada Allah) sehingga terbit fajar?” (Hadis Riwayat Ibnu Majah)

Kelebihan Malam Nisfu Syaaban itu telah disebutkan di dalam hadis sahih daripada Mu’az bin Jabal r.a; Rasulullah  bersabda: 
“Sesungguhnya Allah  SWT akan memerhatikan hamba-Nya pada malam nisfu Syaaban, maka Allah akan mengampunkan penghuni dunia melainkan dua golongan manusia;
musyrik (orang yang menyekutukan Allah SWT) dan musyabin (orang yang saling benci membenci).” (HR Ibnu Majah, At-Thabaroni dan Ibnu Hibban)

Pada malam Nisfu Syaaban juga, adalah di antara malam-malam yang dikabulkan doa. Menurut Imam Asy-Syafie dalam kitabnya al-Umm telah berkata: ‘Telah sampai pada kami bahawa dikatakan:
sesungguhnya doa dikabulkan pada lima malam iaitu:
pada malam Jumaat,
malam Hari Raya Adha,
malam Hari Raya Aidil Fitri,
malam pertama di bulan Rejab dan
malam Nisfu Syaaban.’ Bulan Sya’aban, keagungan malamnya dengan Nisfu Syaaban seperti keagungan Ramadhan dengan Lailatul Qadarnya.

Malam Nisfu Syaaban juga dipanggil:

- Lailatul Mubarakah (malam keberkatan),
- Lailatul Baraah (malam pelepasan),
- Lailatul Qismah wal-taqdir (malam pembahagian dan penentuan)
- Lailatul Takfir (malam mengkifaratkan dosa).
- Lailatul Ijabah (malam diperkenankan doa),
- Lailatul Syafaah (malam syafaat)
- Lailatul Idil Malaikah (malam raya malaikat).
- Lailatul Hayat (malam hidup), iaitu malam yang tidak dimatikan apabila seseorang menghidupkan malamnya.

Terbuka Pintu Langit Pada Malam Nisfu Syaaban, pintu langit dan pintu rahmat dibuka dan Allah mengampunkan orang yang tidak mensyirikkannya. Riwayat menyatakan pada malam Nisfu Syaaban akan terbuka segala pintu langit.

Wednesday, 11 June 2014

Phyto Collagen Stemcell Advanced

- 17x FRUITS STEM CELL FORMULATIONS.
- BEAUTY,FLAWLESS,ENERGY.
- WHITENING GLOWING.
- ANTI AGING FORMULA.

APA ITU PHYTO.
* Buah yang tumbuh dimusim panas di Amerika Utara ini tumbuh secara liar seperti semak samun tetapi banyak sekali khasiat yang terkandung didalamnya. Selain buahnya, daun dan akar juga amat berkhasiat untuk kesihatan manusia. Banyak dihasilkan dalam bentuk serbuk teh.

APA ITU BLUE BERRY ?
* Buah Blueberry merupakan penjana Anti Pengoksidaan yang berkesan. Perubatan tradisional memberitahu kita bahawa Bluberry mempunyai sejarah yang lama dalam penggunaan untuk anti penuaan, kencing manis, keletihan mata, menentangkan serserviks/payu dara, perlindungan system jantung, peningkatan daya ingatan, menyokong saluran darah, mengelak daripada jangkitan saluran air kencing dan juga pengurangan kolestrol dalam badan.

PHYTO COLLAGEN ADVANCED STEM CELL
- KELEBIHAN PHYTO COLLAGEN STEM CELL BLUE BERRY. 
* Membantu menjaga kulit,lebih cerah,gebu.. 
* Membantu menghapuskan kulit kusam.. 
* Membantu melicinkkan kulit wajah.. 
* Membantu menghapuskan parut-parut lama. 
* Menambah tenaga.
* Mengurangkan Rasa Lapar· Sumber Asid Omega 3,6 ,9
* Membantu Mengawal Kolesterol
* Melambatkan Proses Penuaan
* Membersihkan Usus
* Membuang Toksin· Lebih Bertenaga & Lebih Ringan· Boleh Digunakan Sebagai Awet Muda
* Mampu Merendahkan Risiko Penyakit Kanser
* Merawat Penyakit Kulit
* Menurunkan Berat Badan

KELEBIHAN LAIN BUAH ACAI BERRY DAN BLUE BERRY
* Blue Berry Boleh Membantu Kualtiti Tidur Dengan Lebih Baik· 
* Blue Berry Dapat Tingkatkan Tahap Tenaga Anda· 
* Blue Berry Dapat Mengurangi Kolesterol· 
* Blueberry Boleh Membantu Anda Menurunkan Berat Badan· 
* Blue Berry Dapat Membantu Mengurang Stress Anda· 
* Blue Berry Dapat Meningkatkan Kesihatan Seksual Anda· 
* Blue Berry Boleh Melegakan Haid Bulanan Wanita· 
* Blue Berry Dapat Membantu Melawan Kedut Dimuka Melindungi Kolagen (Dan Jaringan Tisu Lainnya) Dan Cara Ini Anda Akan Melambatkan Kedut Yang Lebih Awal. 
* Minum Acai Dapat Membuat Gigi Kukuh· 
* Acai Boleh Melewatkan Ketuaan· 
* Acai Dapat Melindungi Saluran Darah· 
* Acai Dapat Meningkatkan Daya Tahan Dari Penyakit· 
* Acai Boleh Meningkatkan Tahap Lipid Dan Glukosa· 
* Acai Boleh Mendetoksifikasi Dan Mencuci Tubuh Kita· 
* Acai Mampu Membantu Masalah Ulser· 
* Acai Mungkin Mampu Mengurangi Risiko Penyakit Alzheimer· 
* Acai Adalah Penolong Besar Terhadap Osteoporosis· 
* Acai Boleh Melawan BPH (Pembesaran Prostat)· 
* Acai Mampu Membantu Menghalang Retinopathy· 
* Acai Boleh Mencegah Beberapa Penyebab Dari Penyakit Jantung· 
* Sterols Dari Acai Dapat Membantu Menurunkan Tekanan Darah Anda· 
* Acai Dapat Membantu Melegakan Simptom Asma· 
* Acai Mamput Membantu Menghilangkan Rasa Sakit Arthritis· 
* Acai Dapat Membantu Mencegah Kerosakan Free-Radical Di Sistem Kekebalan (Immune)·
* Acai Juga Bertindak Seperti Astringen· 
* Acai Dapat Memerangi Kanser· 
* Acai Boleh Meningkatkan Fungsi Sel-Sel ‘Immune’ (Kekebalan)· 
* Acai Mengurangkan Kekerapan Penyakit Berjangkit Seperti Virus, Fungi Atau Jangkitan Bacteria.
* Acai Dapat Meningkatkan Penghadaman· 
* Acai Dapat membantu Synergy Tubuh Kita

Berminat???
Whatsapp/ sms
019-266 2627

**free shaker & free postage

Mandi manda @Eco Garden Resort

Assalamualaikum....selamat malam...

Ni kisah entry tertangguh...hehe (entah hape2 la kan....)

Ari isnin ritu my hubby bawa kami anak beranak pegi mandi manda kat eco resort, air terjun xde la besar mana pun....tp wan suka sgt tempat tu...sejuk je...kepala hotak ni rasa relax dan tenang je tgk area situ...klau dapat tdo situ lagi best la...mesti sejuk malam2 kan....

Org yg paling hepy pegi situ anak2 la, walaupun air terjun tu x cantik mana tp dia org seronok dan enjoy...dah lama tak bawa dia org berendam ni, cuti sekolah ni pun x bawa mereka pegi mana2...so....sgt2 seronok la dpt peluang keluar macam tu, walaupun bbrp jam saja.

Tempat ni tak la besar mana pun tp best la bg wan....org lain xtau la kan...heheh...