Tuesday, 9 September 2014

Sukan Tahunan Tadika Pasti Al Faizin Bandar Seri Putra

Assalamualaikum....

Baru sempat nak hupdet...heheh bz la sangat aku ni ye...malas terlampau xcelly...apapun nak hapdet jg la buat kenangan Faris nanti...gambar x sempat nak snap banyak pun sbb asyik melayan si kecik Muhammad ni....x larat kaki nak kejor weiii...xreti duduk diam Muhammad ni...

Acara sukan Pasti taun ni best...byk acara dan memang enjoy sakan nampak anak2..tp gbr acara tu xsempat snap pun...macam ckp td la asyik berkejor ngan Muhammad je...haha..
Camera man yg x bertauliah tu ade je tp entah apa2 candid dia layan..haha.

Ibu xnak bebel byk2 la kat sini ye Faris....nak tepek gambar je tau..yg mana ada je la....

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)