Saturday, 1 November 2014

Bibikku Noxxa

Assalamualaikum....
Lamanya tak update sini....berhabuk...bersawang dah rumah Cik Wan ni, adehhh...

Malam ni tak dapat nak tido plak...dok pk2 plak esok nak suruh bibik masak apa...hehe...al maklum la sejak ada bibik ni rajin sungguh cuba menu2 yg jarang di buat sebelum ni, ye la...keja kat dapur jd senang dan cepat je sejak ada bibik...tak sia2 Cik Wan dapat bibik ni..

Petang semalam suruh bibik masak Ayam Kenny Rogers....walla weiii memang mabeles sungguh..adik2 kakak2 mmg kna cuba tau mmg tersangatlah sedap...xyah nak susah2 pegi beli kat kedai dah...lagi berbaloi kita buat sendiri...anak2 makan ratah je, siap request suruh bibik masak ayam tu setiap hari...amboiii...banyak cantik yerrr.

Petang tadi plak mood tersangatlah rajin nak baking plak...kalau dulu nak masak Kek Gula Hangus ni tersangatlah malas....tang buat gula hangus tu yg sangat malasnya...entah mana datang angin rajin plak ari ni nak masak kek tu....Alhamdulillah...dengan bantuan bibik kejap je Kek Gula Hagus siap...sangat berpuas ati....

Haaa...klau adik2 kakak2 semua nak tau sapa bibik Cik Wan yg suka tolong time masak tu.....NOXXA la...Multifunction Presure Cooker dari Amway....adik2 kakak2 rugi tau kalau tak beli, dah cuba guna bibik noxxa pasti akan jatuh hati....hehe.

Kalau berminat nak dapatkan bibik noxxa, boleh whatsapp, sms kat no ni ye 019-266 2627, segala tunjuk ajar akan diberikan secara percuma....Berbaloikan....

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)