Monday, 29 February 2016

TESTIMONI SERUM PECAH LEMAK

Assalamualaikum...
Dah penghujung bulan feb rupanya kita ya...kejap je rasa baru je sambut tahun baru 2016. Ok!! Tak mau bebel tak tentu pasal sbb mata dah ngantuk ni...nak update testimoni serum pecah lemak je ni...

Ehhh... Sebelum tu nak bgtau, mcm2 soalan org tanya...serum ni panas tak, cik Wan cakap la tak panas, tp masa cik Wan guna adalah jgak bahagian yg rasa hangat2 gitu...tp Best hangat tu xde la sampai pedih kulit....tp ada yg kata mmg x panas pun...Pastu ada plak yg ckp, kalau tak panas mcmana nak kurus....haaaa..kalau nak tau.....kena la cuba serum pecah lemak jamu bidan ni, sgt2 laris!!!! Untuk bulan ni HQ bg harga promosi...harga asal rm50, utk bulan ni hanya rm45, ok la tu kan dah jimat rm5.....





Haaa...camana???? Teruja tak tgk testimoni serum pecah lemak jamu bidan....terujakan!!!!

Meh cepat2 whatsapp/ SMS 019-266 2627 cik Wan...harga tengah promosi ni...rugi la tak grab, klau beli 2 botol mana2 produk jamu bidan...cik Wan nak kasi FREE GIFT...

Sapa2 yang ada instagram boleh follow cik Wan tau...tiap2 hari cik Wan hupdate kat situ.... Eh lupa plak nak bgtau nama instagram cik Wan, @stokis_jamubidan_original 

Pssttt...hubby cik Wan tiap2 malam sebelum tdo selalu ingatkan cik Wan suruh tenyeh serum pecah lemak ni.....heheh. Sebelum ni kemain lagi dia kutuk serum ni tau...sekali je cik Wan tenyeh kat perut Roy dia tu....dia kata Best plak, esoknya membuangggg....licin je katanya...haaaaa!!!! Lemak dah cair le tuuuu.

Ok2...kita tidur dulu ya...sambung esok2 plak kat sini...
Selamat pagi Isnin semua... Assalamualaikum. 

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)