Tuesday, 29 March 2016

SERUM PECAH LEMAK - JAMU BIDAN

Bismillahirrohmanirrohim...
Assalamualaikum....

Ok...sebelum subuh cik Wan nak share dengan serum ajaib ni... Hahaha...ajaib ke???? Mesti la ajaib...oles2 je boleh ilang Selulit....boleh hilang Stretch Mark... Boleh ilang lemak yg berlebihan tu..

Cik Wan join sebagai stokis jamu bidan secara rasmi pada 29 feb 2016, 2 Mac 2016 cik Wan dapat stok...fuhhh semangat tu nampak stok melambak... Tp kan....ari ni 29 Mac 2016 stok dah susut sangat dah.. Tggl 7 botol je lagi ni haaa....Tggu nak restok balik dengan hq minggu ni..daripada serum ajaib 50 botol...sekarang tggl 7 botol je lagi... Alhamdulillah... Feedback yg sgt2 positif... Tu pasal la cik Wan panggil serum ajaib...setiap ari setakat ni ada org order...muka ni je bertempek kat pej pos Seri putra hari2.. Hahaha.

SERUM PECAH LEMAK

❤ Membakar Lemak Sehingga 12 Jam Dengan Satu Sapuan
❤ Mengecilkan Saiz Pinggang, Pinggul, Perut, Lengan & Peha Dengan Berkesan
❤ Menghilangkan Selulit dan Stretch Mark Yang Hodoh
❤ Membuang Air Berlebihan Dalam Badan
❤ Melicin & Melembutkan Kulit
❤Tanpa Bahan Kimia – 100% Semulajadi
❤ Diperbuat Dari Bahan Yang Tidak Meragukan
❤Selamat Untuk Wanita & Lelaki
❤ Menjimatkan
❤ Tanpa Rasa Panas
❤Tidak Menyebabkan Kegatalan
❤Selamat Dipakai Oleh Ibu Mengandung & Menyusukan Anak

Bahan-Bahan

Halia, Seaweed, Glycerin, Minyak Lavender Essential, Minyak Jojoba

60ml

SM:RM45
SS : RM50
BR: RM55

Cara penggunaan
Hanya roll ke bahagian diingini & lihatlah tubuh anda semakin langsing!
Serum ini sangat pekat. Hanya sapu lapisan nipis, biarkan meresap ke dalam kulit dan rasailah pembakaran lemak secara efektif serta-merta

STOKIS JAMU BIDAN KAJANG 
(perunding jamu bidan berdaftar) 
📱019-266-2627 




No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)