Friday, 9 September 2016

Tak Bahaya Ke Insert Jamu?



Assalamualaikum sahabat cik Wan yang di sayangi semua....

Salam Jumaat... Subhanallah... Rahmat Allah di pagi hari, hujan selebat-lebatnya (Allahumma Soyyiban Nafia'n), sambil-sambil cik Wan menunggu anak bersiap untuk ke sekolah, cik Wan nak tepek entry ni kat sini,  perkongsian daripada Puan Pengasas Jamu Bidan semalam... Sebelum ni mmg ramai pun Client cik Wan yang bertanya...tak bahaya ke cik Wan Insert jamu dalam Miss v??? Ok.. Baca bawah ni ya... 

TAK BAHAYA KE INSERT JAMU???? TAK PAYAH LA INSERT2 CARI JER PRODUK SAPU2,SPRAY2 TERUSS KETATT..HUHUU..NGERISS JER NAK INSERT2NIII!!

Tahukah anda amalan memasukkan herba ke miss v wanita selepas bersalin dan wanita berkahwin sudah beratus tahun diamalkan oleh bidan melayu lama turun- temurun.

Tujuan ini adalah utk merawat wanita dalam pantang, membuang darah kotor, sisa kotoran dan penyakit serta mempercepatkan penyembuhan luka selepas bersalin.

Insert jamu bukan semata-mata utk ketat!!! tetapi lebih kepada mencuci dalaman wanita, menarik sisa-sisa air mani lama yg termendap dlm dinding rahim akibat tidak menjaga kebersihan sewaktu bersama suami,sisa-sisa keputihan,darah beku yg boleh mengakibatkan fibroid dan cyst serta darah nifas slps bersalin.

Insert jamu juga dapat membantu membaiki tisu-tisu saluran miss v yg sudah longgar akibat melahirkan ank, bukan sekadar luaran tapi dalaman juga terjaga, bila rahim bersih,kita sihat,keputihan,kotoran dan lendir tiada dlm rahim, miss v akn segar dan hilang bau busuk yg meloyakan,miss v berbau puncanya dr masalah kotoran dan sisa mani dan keputihan tak dapat keluar... bila miss v sihat..rahim sihat suami pun akn tempias sama...

Beratus testimonial sisa kotoran dapat ditarik keluar selepas insert JAMU BIDAN...

Oleh itu Cik Puan tak perlu takut dan risau utk insert herba...Jamu Bidan sudah diguna pakai oleh bidan-bidan tradisional hampir 100tahun utk merawat dalaman wanita terdahulu, cuma sekarang kami komersialkan melalui media sosial utk membantu ramai lagi wanita yg mempunyai masalah dalaman yg tak mungkin dapat diubati dgn ubatan dan Supplement moden hari ini...

Ok.. Camana??  Dah baca ni agak-agak awak semua berani tak nak Insert?? Haaa...rugi tau tak Insert...cuba la sekali...pasti awak nak Insert lagi lepas tu HEHE...cik Wan jamin.

TAPI AWAS YE...ANAK DARA DI LARANG INSERT, ANAK DARA BOLEH MENGAMALKAN MAKAN JAMU SHJ. DAH NIKAH BARU BOLEH INSERT TAU!!

Kredit:- Pengasas Jamu Bidan Puan Ieda Rani

Stokis Jamu Bidan 
019-266 2627

No comments:

Post a Comment

takkan baca jer....komen la sikit :)